je snapt er de ballen ook niet van! O ja want het is lente en dus moet je je goed voelen! En ik doe godver dingen! Als je dan toch zo nodig wil reageren op mijn posts, lees ze dan ook. En nogmaals: ik post wat ik wil en wanneer ik wil! Dan moet je dit topic maar veranderen in: 'hoe goed voel jij je nu'. En laat mij gewoon lekker met rust. Damn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
dank je! Fijn dat iemand 't begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Sorry ik ga morgen naar de kapper .quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik ga morgen naar de kapper ...
OT: Wel goed eigenlijk.
Ach, met de tijd geneest die "wond" wel weer. Dat had ik ook toen mijn kat stierf na 14(wie langer in het gezin was dan ik).quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kinga is zojuist gecremeerd. Weet niet goed hoe ik me moet voelen.
Life goes on in ieder geval.
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
wow dude what happened here![]()
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Verder opruimerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |