quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn
Groepsknuffel anyone?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Doe mij er maar 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Heb rugklachten en dat is niet zo fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat?
Je UI's blijven mij verbazen, telkens weer.
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Je liet de borrelnoten wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Wat dat betreft kan ik moeilijk voor anderen spreken. Ik kan het hebben, maar hoe dat met de rest zit?quote:
Eén keer per maand is wel erg weinig inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blik
Maar das hoge uitzondering, normaal drink ik alleen tijdens uitgaan (hooguit 1x per maand)
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
Waarom, waarom doet hetgene wat zo belangerijk voor mij is tegelijk zo'n pijn??
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...
Ja precies, al dat negatieve gedoe ook hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
Verdrietig.. Sedan heeft mijn post gejat
+1 For feeling good.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Bijna vergeten door al die ellende!
Ik voel me wel lekker.
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.
zo een goede vriend verliezen is heel erg naar... gelukkig zijn de mijne jeugdig nog. Somber is ok... het is niet niets... fijn dat je bergop gaat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lig nu lekker in bed, vandaag voor t eerst niet gehuild om m'n hond, maar wel een momentje somber om gevoeld.
Het gaat iig berg op met me en daar ben ik blij om!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |