quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn
Groepsknuffel anyone?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Doe mij er maar 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Heb rugklachten en dat is niet zo fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat?
Je UI's blijven mij verbazen, telkens weer.
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Je liet de borrelnoten wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Wat dat betreft kan ik moeilijk voor anderen spreken. Ik kan het hebben, maar hoe dat met de rest zit?quote:
Eén keer per maand is wel erg weinig inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blik
Maar das hoge uitzondering, normaal drink ik alleen tijdens uitgaan (hooguit 1x per maand)
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
Waarom, waarom doet hetgene wat zo belangerijk voor mij is tegelijk zo'n pijn??
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...
Ja precies, al dat negatieve gedoe ook hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
Verdrietig.. Sedan heeft mijn post gejat
+1 For feeling good.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Bijna vergeten door al die ellende!
Ik voel me wel lekker.
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.
zo een goede vriend verliezen is heel erg naar... gelukkig zijn de mijne jeugdig nog. Somber is ok... het is niet niets... fijn dat je bergop gaat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lig nu lekker in bed, vandaag voor t eerst niet gehuild om m'n hond, maar wel een momentje somber om gevoeld.
Het gaat iig berg op met me en daar ben ik blij om!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
je snapt er de ballen ook niet van! O ja want het is lente en dus moet je je goed voelen! En ik doe godver dingen! Als je dan toch zo nodig wil reageren op mijn posts, lees ze dan ook. En nogmaals: ik post wat ik wil en wanneer ik wil! Dan moet je dit topic maar veranderen in: 'hoe goed voel jij je nu'. En laat mij gewoon lekker met rust. Damn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
dank je! Fijn dat iemand 't begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Sorry ik ga morgen naar de kapper .quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik ga morgen naar de kapper ...
OT: Wel goed eigenlijk.
Ach, met de tijd geneest die "wond" wel weer. Dat had ik ook toen mijn kat stierf na 14(wie langer in het gezin was dan ik).quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kinga is zojuist gecremeerd. Weet niet goed hoe ik me moet voelen.
Life goes on in ieder geval.
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
wow dude what happened here![]()
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Verder opruimerig
+1.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Precies en als er niet op posts gereageerd mag worden en mensen er maar overheen moeten lezen als ze zich ergeren heeft het topic ook weinig zin. Soms is zo'n wake-up call wel handig en als je post op een forum moet je daar volgens mij gewoon tegen kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hier zo'n probleem maken van lange verhalen, je hoeft ze niet te lezen.
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom iemand zich goed of slecht voelt, aan alleen een reactie Slecht of Goed hebben we ook niet zoveel.
Dit is een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Houniet het volgende:
q]=4e028-81]-80_*+_(*@+)&@*)*&@#&W)( Koffie op.
Boos.
Omdat de koffie op is/was?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld.
Waarom ben je dan boos, dat is wat het topic interessant maakt.
Cool! Wat voor keuken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.
OT, prima, straks een keuken uitzoeken.
Staat in z'n post. De koffie is op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld.
Waarom ben je dan boos, dat is wat het topic interessant maakt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool! Wat voor keuken?
OT:mijn eigen keuken iets uitgesteld, zodat de te hoge druk er nu af is. Soms zijn de keuzes om het makkelijker voor jezelf te maken zo simpel, dat je ze eerst niet eens ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
Ik heb last van een deel van m'n rug, da's irritant. En wat kleine dingetjes die me een beetje dwarszitten, maar dat komt wel goed. Nu eerst van de
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]Goed zeg!! Heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
OT: ik baal echt verschrikkelijk. Ik weet alleen nog niet of ik van mezelf moet balen of van een ander
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat laatste is toch juist een pluspunt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:38 schreef Under_Score het volgende:
voel mij bijzonder goed, ondanks de liters alcohol D:
nu niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste is toch juist een pluspunt?
tuurlijk is het zo dat als je niet wilt dat er op je gereageerd wordt, dat je dan beter niet kunt posten. En idd kun je , mocht je dan toch de broodnodige behoefte voelen om te reageren, normaal reageren. Iedereen uit zich hier en daarvoor is dit topic ook in het leven geroepen. Als iemand zich daaraan stoort en helemaal als een negatief gevoel 1x te vaak wordt geroepen, is dit topic misschien niet het juiste plek voor diegene. Dat is mijn mening. En ik reageer nu heel rustig dus niemand hoeft me nu de grond in te boren met 'get over it' en 'ga naar buiten en doe iets'.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.
In dat opzicht mis ik ook heel erg een auto voor de deur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Daarstraks lekker anderhalf uur door Duitsland en België geredenWat is het toch lekker om met je autootje rond te touren
Beter en beter na een zware, moeilijke periode.
nu je het zegt, bedenk me net dat ik het al een paar dagen niet heb,quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Houniet het volgende:
Mijn ooglid is weer eens aan zijn tripuur bezig.
Ook zown zin in het weekend?quote:
Doe je benen dan ook even uit elkaar, kan het wel luchtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Miam het volgende:
ongelucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
Moe, lag zo lekker te slapen en gaat de stomme telefoon en is het een verkeerd verbonden
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?quote:
lol, nah vind het niet erg ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
ps. je leven is niet kut, je ziet het gewoon in het verkeerde perspectief
Beter rot je dan maar lekker op hier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Voel me verdomd kut, omdat dit topic nog bestaat.
Mindere periodesquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.
Alsof jij nooit mindere periodes hebt
Ik sluit mij niet af als iets me niet aanstaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter rot je dan maar lekker op hier.
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mindere periodes![]()
last van de keel, mensen die vroeg bellen, na maanden nog ludevedu
Serieus?
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoen nu wegwezen troll
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.
Ga je dit nu in ieder R&P topic verkondigen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Wel een heel mannelijk advies. Welke vrouw wil er nou ballen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.
Omdat een x-aantal zaken dieper liggen dan jij denkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?
Held!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grow some balls en doe wat aan je problemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |