dank je! Fijn dat iemand 't begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Sorry ik ga morgen naar de kapper .quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik ga morgen naar de kapper ...
OT: Wel goed eigenlijk.
Ach, met de tijd geneest die "wond" wel weer. Dat had ik ook toen mijn kat stierf na 14(wie langer in het gezin was dan ik).quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kinga is zojuist gecremeerd. Weet niet goed hoe ik me moet voelen.
Life goes on in ieder geval.
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
wow dude what happened here![]()
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Verder opruimerig
+1.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Precies en als er niet op posts gereageerd mag worden en mensen er maar overheen moeten lezen als ze zich ergeren heeft het topic ook weinig zin. Soms is zo'n wake-up call wel handig en als je post op een forum moet je daar volgens mij gewoon tegen kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hier zo'n probleem maken van lange verhalen, je hoeft ze niet te lezen.
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom iemand zich goed of slecht voelt, aan alleen een reactie Slecht of Goed hebben we ook niet zoveel.
Dit is een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Houniet het volgende:
q]=4e028-81]-80_*+_(*@+)&@*)*&@#&W)( Koffie op.
Boos.
Omdat de koffie op is/was?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld.
Waarom ben je dan boos, dat is wat het topic interessant maakt.
Cool! Wat voor keuken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.
OT, prima, straks een keuken uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |