abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:38:27 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_94898101
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

grow some balls en doe wat aan je problemen!
Held!
For great justice!
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:38:33 #152
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94898109
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?
Serieus, dan moet je psychologie gaan studeren. Maar nu echt serieus, kappen met die onzin en offtopic geleuter, want daar schieten we geen reet mee op.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94898158
Ontopic dan:

Ik voel me kut want ik mag niet eens goede tips geven in Hvjjn -O-
pi_94898167
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Zeikerd. Beschouw dit topic gewoon als een soort Twitter.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:40:10 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_94898169
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
^O^

OT: opgelucht. Hoef vanmiddag niet op te passen, zodat ik wat meer tijd heb voor het leren van m'n tentamen. Vanavond weer lekker sporten, gaat goed zo. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:40:20 #156
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94898175
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ontopic dan:

Stel je niet zo aan.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:40:26 #157
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94898176
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ontopic dan:

Ik leef met je mee ;(

OT: trots op mezelf, hard aan de studie :D
pi_94898233
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:40 schreef STING het volgende:
Twitter. :r
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:42:12 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_94898234
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef knep het volgende:

[..]

Ga je dit nu in ieder R&P topic verkondigen? :').
Als mensen alleen zeuren en er niks aan doen, dan is er met zo'n opmerking niks mis. Je moet toch toegeven dat hier al maanden dezelfde mensen sippe berichten posten? Lijkt me dat je dan beter iets aan je problemen kunt gaan doen, dan er maanden mee rond blijven lopen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:42:42 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_94898258
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:40 schreef kwiwi het volgende:

OT: trots op mezelf, hard aan de studie :D
Succes en beterschap. :Y
pi_94898401
ik word moe van wijsneuzen die alles beter lijken te weten.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_94898404
Ik haat Twitter. Verder zo lunchen en zin in vanavond is het weekend, ga eens even een kijkje nemen bij Batavia (oude cafe/club die weer heropend is en ben benieuwd)
pi_94898407
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als mensen alleen zeuren en er niks aan doen, dan is er met zo'n opmerking niks mis. Je moet toch toegeven dat hier al maanden dezelfde mensen sippe berichten posten? Lijkt me dat je dan beter iets aan je problemen kunt gaan doen, dan er maanden mee rond blijven lopen.
En dan nog is t aan niemand om diegene de deur te wijzen doormiddel van opmerkingen die stbabylon denkt te moeten maken.

OT: ik ga eens met een goed gevoel deze dag starten (ja starten :') )
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94898443
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:46 schreef Apotheose het volgende:
ik word moe van wijsneuzen die alles beter lijken te weten.
ze weten niet alles beter, ze geven wel goede tips omdat ze er met een heldere blik naar kijken.
pi_94898562
quote:

[..]

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik heb zelf ook een hele periode gehad met problemen en heb daar uiteindelijk hulp voor gehad en dat heeft voor mij heel veel positief veranderd.
Als je een hele poos met iets blijft zitten dan is dat een teken dat je ergens vastloopt en dat daar best wat aan gedaan mag worden
pi_94898676
:O
pi_94898738
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Houniet het volgende:
Het topic is er om gevoelens te uiten, of dit nou positief- of negatief is. En als je daar niet tegen kan (?) dan ga je in feedback maar een verhaal typen.
R&P FAQ en FeedBack - Winterse Depressie

Kijken of het ook maar iets meer zin heeft dan 0. Ik betwijfel het. Maar goed, ik heb tenminste serieus je tip opgevolgt...
pi_94898797
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

R&P FAQ en FeedBack - Winterse Depressie

Kijken of het ook maar iets meer zin heeft dan 0. Ik betwijfel het. Maar goed, ik heb tenminste serieus je tip opgevolgt...
Als sommige mensen zich beter door voelen door hun "Lief dagboek" posts hier, heeft het topic toch al zin? Als het je irriteert, open je deze reeks simpelweg niet :7
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:57:46 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94898814
Verdrietig ;(
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:58:18 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94898826
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Verdrietig ;(
Wil je er over praten?
pi_94898828
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:

[..]

Als sommige mensen zich beter door voelen door hun "Lief dagboek" posts hier, heeft het topic toch al zin? Als het je irriteert, open je deze reeks simpelweg niet :7
Ik mag van Houniet niet meer in discussie hier, dus aub dit soort dingen in de FB posten. Dank je.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:58:38 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_94898842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:54 schreef Apotheose het volgende:
:O
Je hebt er vooral jezelf mee. 't Is toch zonde om al zo lang je zo te voelen? Je vertelde dat je al eens hulp had gezocht, maar dat het niet werkt. Dat betekent toch niet dat andere hulp of een andere aanpak niet kan werken? Ik denk dan: je hebt al hulp gezocht, dus je wil(de) er wel wat aan veranderen. :?

En dat je studeert en bij je ouders langs gaat, dat vind ik persoonlijk niet werken aan je situatie. Je zegt dat je dingen doet, maar ik lees vooral over je studie en je ouders.

Nogmaals, niet om je aan te vallen en ik houd er nu ook over op. Maar denk er eens over na, zonder direct te zeggen dat we het niet begrijpen. Want de mensen die het zeggen kennen vast ook wel heel moeilijke perioden.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:59:31 #173
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94898861
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Verdrietig ;(
-O- Wat is er gebeurd?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_94898871
Voel me wel ok. Nu even snel naar de stad een nettere broek halen voor de volgende sollicitatie :)
En tevreden heb inmiddels 1 besluit genomen, weliswaar niet de meest belangerijke maar het is een stapje vooruit, als ik over een paar maanden niet naar het buitenland vertrek voor studie wil ik beginnen te zoeken om op mezelf te gaan :Y

quote:

[..]

Maar je moet rekening houden met het feit dat het mogelijk is dat sommige mensen er hulp bij krijgen, maar dat het dan toch met ups and downs gaat en niet 1,2,3.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:00:34 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94898901
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

-O- Wat is er gebeurd?
Is echt te erg, denk niet dat ik er over wil praten ;(
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:01:09 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94898919
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je moet dingen niet opkroppen
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:01:12 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_94898923
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:59 schreef cafpow het volgende:

Maar je moet rekening houden met het feit dat het mogelijk is dat sommige mensen er hulp bij krijgen, maar dat het dan toch met ups and downs gaat en niet 1,2,3.
Als ze hulp krijgen en er aan werken hoor je mij niet en zijn mijn posts dus ook niet voor die mensen bedoeld.

Ik heb er heus wel begrip voor als iemand zich lang depri voelt en snap ook hoe moeilijk het is om daar uit te komen. Maar het is wel degelijk goed mogelijk.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:01:55 #178
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94898949
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is niet goed om alles op te kroppen he. :*
pi_94898992
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:

[..]

Het gaat niet om het Lief dagboek-gehalte. Het gaat er om dat je, als mens zijnde, ook in staat moet zijn om te vechten. Niet tegen jezelf, maar voor jezelf. En dat je jezelf ook naar beneden kan praten in een topic als dit. Dan help je jezelf toch niet? Dan kan je nog beter in Singles gaan posten, daar lach ik me soms rot. :@ (Zegt misschien iets over mijn gevoel voor humor. :'))
pi_94899006
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je hebt er vooral jezelf mee. 't Is toch zonde om al zo lang je zo te voelen? Je vertelde dat je al eens hulp had gezocht, maar dat het niet werkt. Dat betekent toch niet dat andere hulp of een andere aanpak niet kan werken? Ik denk dan: je hebt al hulp gezocht, dus je wil(de) er wel wat aan veranderen. :?

En dat je studeert en bij je ouders langs gaat, dat vind ik persoonlijk niet werken aan je situatie. Je zegt dat je dingen doet, maar ik lees vooral over je studie en je ouders.

Nogmaals, niet om je aan te vallen en ik houd er nu ook over op. Maar denk er eens over na, zonder direct te zeggen dat we het niet begrijpen. Want de mensen die het zeggen kennen vast ook wel heel moeilijke perioden.
ja zoveel meer heb ik ook niet dan studie. Niet om zielig te doen. Maar tis wel zo. Zoveel heb ik nooit gehad. En als iets belangrijks waar ik zoveel van hou dan ineens wegvalt en ik nog zo verdomd weinig overhoud, ja dan kan ik daar behoorlijk lang kut over voelen. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Kan er gewoon ab-so-luut niet tegen dat er zo makkelijk over gedaan wordt en dat alles zo simpel is in het leven. Zo simpel is het leven voor sommigen niet. Er mag echt heus wel op me gereageerd worden alleen wuif me dan niet weg. Dit topic is voor mij een uitlaatklep en heb geen zin om me de bek te laten snoeren.

No offence
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:04:29 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94899040
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je moet dingen niet opkroppen
Maar het gaat al slecht en dan mag ik niet eens hier posten want dan wordt het weggeedit ;(

Ik ga mezelf van kant maken, kutleven :r
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:05:18 #182
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94899065
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar het gaat al slecht en dan mag ik niet eens hier posten want dan wordt het weggeedit ;(

Koken voor een geliefde wil vaak helpen :7
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:05:28 #183
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94899071
quote:

[..]

Heb je die civic nog?
Zo ja, wil ik die best erven.
pi_94899073
quote:
Goed zo, maak je er alleen geen rommeltje van?
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:06:15 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94899102
Ik zit echt in zo'n periode waarbij ik het gevoel heb dat iets kleins er al voor kan zorgen dat ik me geweldig voel en iets even kleins al kan zorgen dat ik er helemaal geen trek meer in heb.
Niet bepaald prettig. :%
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:07:31 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94899146
Stelletje bloedzuigers :(

Beetje gebruik maken van andermans ellende :r
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:08:50 #187
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94899181
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje bloedzuigers :(

Beetje gebruik maken van andermans ellende :r
Dat is dus een nee?
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:10:10 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_94899227
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja zoveel meer heb ik ook niet dan studie. Niet om zielig te doen. Maar tis wel zo. Zoveel heb ik nooit gehad. En als iets belangrijks waar ik zoveel van hou dan ineens wegvalt en ik nog zo verdomd weinig overhoud, ja dan kan ik daar behoorlijk lang kut over voelen. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Kan er gewoon ab-so-luut niet tegen dat er zo makkelijk over gedaan wordt en dat alles zo simpel is in het leven. Zo simpel is het leven voor sommigen niet. Er mag echt heus wel op me gereageerd worden alleen wuif me dan niet weg. Dit topic is voor mij een uitlaatklep en heb geen zin om me de bek te laten snoeren.

No offence
Wat mij betreft was het ook echt niet zo bedoeld. Als je verder niet veel anders in je leven hebt, dan is het denk ik goed als je wat dingen op gaat pakken. Want als er, zoals bij jou, nu iemand weg valt, dan is dat meteen het grootste deel van je leven.

Dan begrijp ik heel goed dat je je ontzettend rot voelt. En niemand zegt dat het simpel is, maar aanpakken kan altijd en dan gaat het met vallen en opstaan heel langzaam een stukje beter. En dat is helemaal niet makkelijk als je je rot voelt, juist dan heb je geen zin om dingen te ondernemen en beleef je er in eerste instantie ook niet bepaald plezier aan. Het kost op zo'n moment vooral veel energie en het duurt best een tijdje voor het dan beter gaat.

Ik heb gewoon het idee dat je het opgegeven hebt en je alleen maar rot voelt. En tijd die verstrijkt gaat het echt niet beter maken, daar moet je echt voor aanpakken.
pi_94899350
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat mij betreft was het ook echt niet zo bedoeld. Als je verder niet veel anders in je leven hebt, dan is het denk ik goed als je wat dingen op gaat pakken. Want als er, zoals bij jou, nu iemand weg valt, dan is dat meteen het grootste deel van je leven.

Dan begrijp ik heel goed dat je je ontzettend rot voelt. En niemand zegt dat het simpel is, maar aanpakken kan altijd en dan gaat het met vallen en opstaan heel langzaam een stukje beter. En dat is helemaal niet makkelijk als je je rot voelt, juist dan heb je geen zin om dingen te ondernemen en beleef je er in eerste instantie ook niet bepaald plezier aan. Het kost op zo'n moment vooral veel energie en het duurt best een tijdje voor het dan beter gaat.

Ik heb gewoon het idee dat je het opgegeven hebt en je alleen maar rot voelt. En tijd die verstrijkt gaat het echt niet beter maken, daar moet je echt voor aanpakken.
daarom zeg ik ook: ik doe genoeg dingen. Tis niet dat ik thuis zit en geen sociale contacten heb... Afleiding helpt op zo'n moment wel ff maar at the end of the day niet. En tis niet zomaar iemand die wegvalt trouwens, maar goed.. thx voor je reactie.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:22:11 #190
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94899647
Ik verlang trouwens ook gewoon eens terug naar m'n leventje toen ik nog onbevangen dingen deed, me niet teveel druk maakte om zaken waar ik toch geen invloed op kon uitoefenen en gewoon 'relaxed' m'n ding deed.
Ik kan me er niet eens meer toe zetten om m'n hobbies uit te oefenen, deels door ziekte, deels door een algeheel gebrek aan motivatie, vrolijkheid, creativiteit etc.
Geloof dat ik met het jaar minder mezelf ben geworden, niet echt een lekkere conclusie.

Ziek zijn zorgt voor een hoop extra gezeik buiten die medische problemen zeg en ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon echt mezelf te hervinden, ja af en toe, een uurtje of een dag, maar drie kwart van de tijd doe ik maar gewoon alsof het allemaal leuk en geweldig is.
[/emo] :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:23:36 #191
333374 Lithia
Too serious
pi_94899699
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik verlang trouwens ook gewoon eens terug naar m'n leventje toen ik nog onbevangen dingen deed, me niet teveel druk maakte om zaken waar ik toch geen invloed op kon uitoefenen en gewoon 'relaxed' m'n ding deed.
Ik kan me er niet eens meer toe zetten om m'n hobbies uit te oefenen, deels door ziekte, deels door een algeheel gebrek aan motivatie, vrolijkheid, creativiteit etc.
Geloof dat ik met het jaar minder mezelf ben geworden, niet echt een lekkere conclusie.

Ziek zijn zorgt voor een hoop extra gezeik buiten die medische problemen zeg en ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon echt mezelf te hervinden, ja af en toe, een uurtje of een dag, maar drie kwart van de tijd doe ik maar gewoon alsof het allemaal leuk en geweldig is.
[/emo] :')
Herkenbaar. :Y
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94902064
Heeel moe.
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:33:30 #193
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94902415
Zo pissig ben ik allang niet meer geweest }:| :r |:( :( Hoere kut wijf!!!!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:34:35 #194
30252 Soempie
Procreating
pi_94902469
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Apotheose het volgende:

[..]

daarom zeg ik ook: ik doe genoeg dingen. Tis niet dat ik thuis zit en geen sociale contacten heb... Afleiding helpt op zo'n moment wel ff maar at the end of the day niet. En tis niet zomaar iemand die wegvalt trouwens, maar goed.. thx voor je reactie.
Met aanpakken wordt ook niet alleen bedoeld het zoeken van afleiding. Maar de manier waarop je tegen dingen aankijkt kun je bijvoorbeeld ook aanpakken of de manier van denken, de dingen die je verder onderneemt, etc. En dat gaat allemaal niet vanzelf, daar moet je dan heel bewust mee aan de slag. En ik begreep dat het niet zomaar iemand is. :) Uiteindelijk moet jij verder met je leven en daar is dan misschien wel meer voor nodig dan afleiding zoeken en hier posten.

Succes in elk geval.
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:38:23 #195
30252 Soempie
Procreating
pi_94902611
Ik voel me een beetje als zo'n vage goeroe nu. :')

Tijd om weer de statistiek in te duiken.
pi_94903392
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een beetje als zo'n vage goeroe nu. :')

Het helpt alleen zo weinig :*

Succes met de statistieken!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:00:21 #197
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94903474
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef zwartedoos het volgende:
Zo pissig ben ik allang niet meer geweest }:| :r |:( :( Hoere kut wijf!!!!
Stelletje fuckers!!!! Als ze denken dat ze me zo kunnen naaien dan hebben ze pech :r :r
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:01:48 #198
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_94903545
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Stelletje fuckers!!!! Als ze denken dat ze me zo kunnen naaien dan hebben ze pech :r :r
Vertel ! Vertel ! Vertel ! (x 100)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:06:07 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94903707
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef Soempie het volgende:

Succes, ik zit er ook midden in.. :P

OT: geirriteerd. Nu moet ik nog naar buiten ook om nieuwe zakdoekjes te gaan halen :')
pi_94904361
Voel me goed maar slecht en gestressed. Ik kan mijn bankpas nergens vinden...en het ergste het is de pas van de rekening die ik gebruik om te sparen en waar ik al een redelijk bedragje op het staan :N :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')