geld spuiten? Wtfquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geen behoefte om over je heen te spuiten, sorry.
minder kaartjes kopen meer vakantie kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een dagkaartje zal kopen voor pinkpop-maandag![]()
Foo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes om weer eens te zien! Maargoed de dag erna moet ik weer gewoon gaan werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Beter op zondag gaan dan. BB zijn toch veel vetter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Foo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes om weer eens te zien! Maargoed de dag erna moet ik weer gewoon gaan werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Als Deadmau5 niet op dat hippie festival had gedraaid was ik erbij, Deadmau5 is geniaal om live mee te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Op zondag komt er naast BB niets anders boeiends. Nouja wolfmother is ook nog wel aardig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter op zondag gaan dan. BB zijn toch veel vetter.
Lijkt me ook ja, al betwijfel ik of hij een betere liveset heeft dan Daft Punk. Dat was het allerbeste optreden wat ik ooit heb meegemaakt. Dat wordt echt niet meer overtroffen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als Deadmau5 niet op dat hippie festival had gedraaid was ik erbij, Deadmau5 is geniaal om live mee te maken
Maar dat is sowieso wel op pinkpop, als je voor dat soort artiesten gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op zondag komt er naast BB niets anders boeiends. Nouja wolfmother is ook nog wel aardig.
I know, maar mijn vriendin houd niet van electro maar op deze manier kan het toch voor ons allebei leuk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso wel op pinkpop, als je voor dat soort artiesten gaat.
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, al betwijfel ik of hij een betere liveset heeft dan Daft Punk. Dat was het allerbeste optreden wat ik ooit heb meegemaakt. Dat wordt echt niet meer overtroffen.
Het zit wel diep he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.
Even iets compleet anders, voor alle jullie honden haters, probeer je kat dit maar eens te leren:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_ideale_hond.html
Oh nee dat kan niet, want katten kan je niks leren omdat ze nooit thuis zijn.
Kijk die man. Dat baardje, dat kapsel, die coltruien, die houthakkerslook. Wat een baas, wat een houthakker.quote:
nadeel weinig vrouwen heel veel kouquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kijk die man. Dat baardje, dat kapsel, die coltruien, die houthakkerslook. Wat een baas, wat een houthakker.Het ideale leven, houthakken in Alaska en je eigen avondeten bij elkaar vissen.
Daarom de coltruien, jeweetz.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nadeel weinig vrouwen heel veel kou
Je moet een beetje die perks uitzoeken die je het beste kunt gebruiken. En regelmatig andere wapens van de grond oppakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff homefront opgestart en ik snap dr geen flikker van![]()
Heb je mad kills gemaakt en kun je wel een rpgeee kopen maar niet extra ammo?!?!?!1
Voor de rest wel leuk, heel erg bfbc2!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet een beetje die perks uitzoeken die je het beste kunt gebruiken. En regelmatig andere wapens van de grond oppakken
Duurde ook even voordat ik hem doorhad, vanavond gaan we wel knallen
Ohhhhh wat lief.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.
Even iets compleet anders, voor alle jullie honden haters, probeer je kat dit maar eens te leren:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_ideale_hond.html
Oh nee dat kan niet, want katten kan je niks leren omdat ze nooit thuis zijn.
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wist niet dat de game zo populair was
Je bent onaardig. Ik vindt je leuker als je niet ongesteld bent.quote:
Haha ja die bakkes van hem was prachtig toen ze binnen kwam.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Je bent onaardig. Ik vindt je leuker als je niet ongesteld bent.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry.Maar zoals ik al vroeg, is hij op Kronenburg ook uitverkocht?
Nou ik blijf lekker BO spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen aan de homefrontEn tegen de tijd dat Stoma hem beu is... iedereen aan de crysis 2
Precies FS, geld geef je uit om het delirium op te zoeken. Bier, crack of crystal meth, alles voor de tripquote:
Drugs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies FS, geld geef je uit om het delirium op te zoeken. Bier, crack of crystal meth, alles voor de trip
Mensen die drugsquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Drugs.
Bier.
Mensen die bier drugs vinden.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Drugs.
Bier.
Mensen die bier drugs vinden.
Wegstaren van feitenquote:Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a powerful psychoactive drug and one of the oldest recreational drugs.
Krijgen we dit weer.quote:
Ja, 5%quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[..]
Wegstaren van feiten
Inb4 the troll
Drugs kunnenquote:
Ja daar houd ik zelf ook niet van maar met drugs zelf is niets mis hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drugs kunnenzijn, maar veel te vaak zijn de mensen die het gebruiken behoorlijk
![]()
Stoerdoenerij
Gister ook een dude die ruzie wou: yo gast blijf uit mn buurt want ik ben doorgesnovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drugs kunnenzijn, maar veel te vaak zijn de mensen die het gebruiken behoorlijk
![]()
Stoerdoenerij
Op sommige momenten zou je willen dat de emo.gif een echte gelaatsuitdrukking was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gister ook een dude die ruzie wou: yo gast blijf uit mn buurt want ik ben doorgesnoven![]()
Gast die kerel zit drie kwart van het potje op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:33 schreef kutkabouter het volgende:
Zoveel campt hij niet, en daarbij. Waarom zou je heel veel gaan rondrennen met een sniper.
Dat is altijd als je de maps nog niet kent. Maargoed, jij hebt natuurlijk een uber-super-ultrageheugen en weet na een potje elk plekje en elk weggetje en jij kan na 2 uur natuurlijk al zo'n oordeel vormen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast die kerel zit drie kwart van het potje op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.
Uiteraard want omdat ik de mappen niet ken wil dat natuurlijk zeggen dat andere mensen hem ook niet kennen. Wat ben ik toch zonder jou mijn beste kutkabouterquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is altijd als je de maps nog niet kent. Maargoed, jij hebt natuurlijk een uber-super-ultrageheugen en weet na een potje elk plekje en elk weggetje en jij kan na 2 uur natuurlijk al zo'n oordeel vormen.
Je mist mijn hele punt geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard want omdat ik de mappen niet ken wil dat natuurlijk zeggen dat andere mensen hem ook niet kennen. Wat ben ik toch zonder jou mijn beste kutkabouter
Andere mensen met veel hogere rankings die de game wel degelijk veel hebben gespeeld liggen ook achter in de mappen te snipen omdat het de enige manier is om het effectief te spelen. Of je moet non stop dood willen gaan door tanks en humvee'squote:Op woensdag 30 maart 2011 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je mist mijn hele punt geloof ik.
Oh gelukkig is dat maar een heel klein deel van het spel helemaal vergeten ouwequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef kutkabouter het volgende:
Alleen mensen die voor killstreaks spelen boeit dat iets...
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh gelukkig is dat maar een heel klein deel van het spel helemaal vergeten ouwe
Dat snap ik dus niet hoe kun je je nou vermaken met een game als je iedere keer negatief gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.
Je sigquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.
Grappig dat je dit steeds zegt, terwijl ik dat dus juist helemaal niet zo ervaren hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast drie kwart van het potje zit hij op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.
Ik vond 'm voor ons allebei wel mooi.quote:
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hoe kun je je nou vermaken met een game als je iedere keer negatief gaat.!
"Zelfs Rossdale..."quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt
Meningen kunnen verschillen alleen zul je mij niet snel homefront zien spelen, wellicht ga ik brink wel halen als die uit komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grappig dat je dit steeds zegt, terwijl ik dat dus juist helemaal niet zo ervaren hebBij alle te capturen punten heb je trouwens ook prima dekking tegen snipers
Als ik een potje negatief ga baal ik daar al wel van opzichquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt
en gister zei je nog dat je er genoeg van had en alleen nog maar zombies gaat spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en gister zei je nog dat je er genoeg van had en alleen nog maar zombies gaat spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
Teun en Niels, geen Homefront voor mij en Bozz vanavond, kut Game Mania heeft ze nog niet binnen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay op de spoiler
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
Andere locatie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkel
it is not a optionquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Je kan toch vragen of ze hem op kronenburg hebben?
MAKE IT AN OPTION!quote:
Klinkt goed. Ik denk dat ik 'm ook wel haal na de tentamens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Eerste indruk van Homefront: Battlefield maar dan net wat met een COD twist. Leuk dat je die punten verzameld en zo shit kan kopen. In begin verwachte ik echt kut verbindingen etc. maar daar heb ik totaal geen last van.
Denk dat met een groepje dit echt een toffe game kan zijn.
Ook de snipe campers kom ik niet veel tegen.
quote:
Ah gayquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker homefront spelen en bozz + michhas invite spammen vanavond
np, over een kwartiertje komt er hier toch nog ff iemand langsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry ross ik moest ff kado in ontvangst nemen, ik ben vanaaf weer terug!
I want to be a hippie and i want to get stoned.quote:
Nog steeds geen last van gehadquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun kwam in de party en het enige wat hij zei over Homefront was dat al die lui op daken lagen!
Ik vond het ook gewoon hilarisch maar ik moet toegeven in dat sector control valt het nog een beetje mee maar in TDM ligt serieus iedereen achter in de map te snipen.quote:
Ik zei dat omdat ik niet zag waar ie de hele tijd vandaan schoot, en was inderdaad een dakje. Maar het was iemand met een assault rifle en geen sniper gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon hilarisch maar ik moet toegeven in dat sector control valt het nog een beetje mee maar in TDM ligt serieus iedereen achter in de map te snipen.
Homefront is leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Bozz187 het volgende:
rossdale teun kom bo doen is ook heel leuk.
Alleen Stoma.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef badboynova het volgende:
Heulllllllllllllmaal niemand die crisis speelt
Nieuwe manieren verzinnen om mensen met halve producten Crank te maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
Crysis is zoveel beter dan elk spel van de afgelopen 4 jaar. Je zou je gewoon afvragen wat die developers met hun tijd doen
hahah wel bruine benen voor zaterdag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
Omg! Ik ben echt verbrand als een malle. En dat van een zonnenbank!
Bruin? Vuurrood. Godverdomme zeg, Ik kan niet eens normaal liggen m'n bips doet pijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah wel bruine benen voor zaterdag?
rood bruin bijna de zelfde kleur. Aan met dat korte rokje zaterdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bruin? Vuurrood. Godverdomme zeg, Ik kan niet eens normaal liggen m'n bips doet pijn.maar wit zijn ze in ieder geval niet meer nee.
Maar ik ben er vrijdag lieve schat dat zei ik al.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rood bruin bijna de zelfde kleur. Aan met dat korte rokje zaterdag
ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik ben er vrijdag lieve schat dat zei ik al.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aan
Haha gelukkig niet, zag ik op 4chan langs komen, lachtte me kapot hierom.quote:
Hoe moet michhas dat doen dan? Met zijn houten been?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas ik zou bozz maar hard schoppen, je mist een top game
Hij kan minstens een knieschijf werpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe moet michhas dat doen dan? Met zijn houten been?
is niet mijn fout dat jij de laatste hebt van nederlandquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij kan minstens een knieschijf werpen.
was grapjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet mijn fout dat jij de laatste hebt van nederland
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ow ja sorry eigenlijk ga ik full homo voor Michhas
?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo Michhas sorry voor het verliezen van de B vlag net op Villa zal nooit meer gebeuren man!
no homo
Ouderwets ADHD avondje..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was zwaar aan het ragen gast!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was grapjeno homo
Maar de game is echt een kruising van 50% battlefield 25% cod en 25% flashpoint.
Speelt wel lekker weg en is echt leuk met meer man
Nog steeds full on homo voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ouderwets ADHD avondje..
Kan me niet concentreren met al dat geschreeuw, daarom ging ik de party al een paar keer uit.. En shit moet op mijn manier gebeuren, en als dat niet gebeurd/lukt wordt ik gek
En mag mijn medicijnen zo laat niet meer slikken, dan slaap ik niet..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog steeds full on homo voor jou
Hahahaha die PI maakt hem afquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk ons chillen dan je ziet dat het goed zit
Dan wel zonder die vrouw in het bad uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Misschien iets voor jullie?
[ afbeelding ]
Wat voor mij Michhas en Boz? Past precies.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Misschien iets voor jullie?
[ afbeelding ]
ik zeg ross reserveer die shitquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor mij Michhas en Boz? Past precies.
Een overnachting voor jou en Michhas in parenclub The Swing?quote:
Omgebouwd of een korte ban omdat je andere mensen hebt lopen fucken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut, gebanned op xboxlive...altijd het braafste jongetje van de klas en toch een ban
![]()
![]()
Nu uitzoeken hoe lang zoiets gaat duren
Volgens mij heb ik een bericht op live, maar via internet kan ik er niet bij dus zal de xbox nodig hebben denk ik? die heb ik vanavond laat pas weer tot mijn beschikking.
nee tamz wil mee en je vriendin wil ook meequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een overnachting voor jou en Michhas in parenclub The Swing?
Ah ok, nouja prima. Die mogen best met me meequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee tamz wil mee en je vriendin wil ook mee
okequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah ok, nouja prima. Die mogen best met me mee
Waarom inderdaad?!?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut, gebanned op xboxlive...altijd het braafste jongetje van de klas en toch een ban
![]()
![]()
Nu uitzoeken hoe lang zoiets gaat duren
Volgens mij heb ik een bericht op live, maar via internet kan ik er niet bij dus zal de xbox nodig hebben denk ik? die heb ik vanavond laat pas weer tot mijn beschikking.
Hier zijn ze gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:43 schreef Bozz187 het volgende:
Yay bijna klaar met werken voor vandaag, helaas nog geen sms voor homefront gehad
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon op voorraad.
maar bij mo de fietsendief heb je geen garantiequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was gisteren wel tof samen met TeunVanavond dus al 3 muchacho's
mister?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar bij mo de fietsendief heb je geen garantie
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas nietquote:
Haha dat bedoelde ik niet. Ik dacht dat je met mo de fietsendief mister bedoelde.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas niet
Ik heb geen idee hoe lang zoiets gaat duren, hoop geen maand om zo'n dom iets.
haha dat kanquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet. Ik dacht dat je met mo de fietsendief mister bedoelde.
Ohja, Gay is banwaardig blijkbaar. Zal wel een weekje zijn ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas niet
Ik heb geen idee hoe lang zoiets gaat duren, hoop geen maand om zo'n dom iets.
Dat t-shirt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
Hohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!
[ afbeelding ]
Jij en Rossdale?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
Hohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!
[ afbeelding ]
Hohohoooo dat kan je niet zeggen! Wat een grafkop heeft dat wijf zeg, teeerriiinngg hohohohooooquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze wilt genomen worden? Dit is je kans, Pierre!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Wie heeft er hier nu allemaal homefront?
MW2-HALO-F1-BF2=GAY=Banquote:
quote:
Die had je echt al heel lang toch?quote:
als je ze komt afleveren in arnhem en zevenaar is het goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
Hier in Oss genoeg Homefronts..
Als ik er nou 2 koop voor jullie en dan voor een mooi prijsje van 69,99!? aan jullie verkoop
'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je ze komt afleveren in arnhem en zevenaar is het goed
Thanks, hoop dat het wel wat minder slecht weer is dan vandaag. Maargoed, zal toch nog niet echt de weg op gaan tijdens de eerste les lijkt me. Vast eerst wat vaardigheidsoefeningen enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
yay ben weer thuis, en ik hou van me motor broek. succes morgen rossie,
maar helaas nog steeds geen homefront sms gehad
klopt in d'r gezichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, dat je haar gewoon zou doen
dat is erger dan rijden, want je staat stil en dan wordt je nat en krijg je het koudquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat het wel wat minder slecht weer is dan vandaag. Maargoed, zal toch nog niet echt de weg op gaan tijdens de eerste les lijkt me. Vast eerst wat vaardigheidsoefeningen enzo
nee voel je niet als je 130 rijdt. ook de kou voel je niet alleen als je stil staat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Nat regenen en dan de koude wind van het rijden lijkt me erger... niet?
iight succes met pilatesquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, negers ik ga even trainen xoxoxoxo
Was het maar zo'n feest lekker milfjes spotten enzo maar ik moet het doen met zweterige mannen in Gi'squote:
Black Ops training? Succes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, negers ik ga even trainen xoxoxoxo
Nee, mag het gebruiken van de rijschool. Als ik het leuk vind (ik kan me niets anders voorstellen) ga ik over een aantal lessen wel eigen spullen kopen denk ik. Ik heb nu eerst drie proeflessen, maar daarna ga ik iig wel motorrijlaarzen kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
plus ook nog eens de regen gaat niet van je helm af met lage snelheden. dus rij je al gauw met open vizier.
btw heb je eigen gear of leen je van de rijschool?
Moet je niet werken vandaag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
denk het wel ben ff met doggy lopen
proeflessen???? why u gay???quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mag het gebruiken van de rijschool. Als ik het leuk vind (ik kan me niets anders voorstellen) ga ik over een aantal lessen wel eigen spullen kopen denk ik. Ik heb nu eerst drie proeflessen, maar daarna ga ik iig wel motorrijlaarzen kopen.
Dat zal een stuk beter zitten dan mijn werkschoenen met stalen neuzen
Proeflessen zijn een tientje goedkoper dan normale lessen. Dus als ik 3 proeflessen (max aantal) neem en daarna normale lessen dan scheelt me dat toch weer 30 euroquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
proeflessen???? why u gay???
in alsmeer zit een goeie motorkledingzaak
Zoals het een eckte Nederlander betaamt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Proeflessen zijn een tientje goedkoper dan normale lessen. Dus als ik 3 proeflessen (max aantal) neem en daarna normale lessen dan scheelt me dat toch weer 30 euro
*klik*quote:Het is tijd om te verlengen
Je contract verloopt binnenkort. Als bestaande klant van Vodafone heb je natuurlijk recht op iets extras. Bekijk je verlengingsaanbiedingen.
....quote:Er is iets mis gegaan:
Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand nog hier die thuis is en zin aan homefront heeft?
Jawel, maar geen homefront hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ben er rond een uurtje of 6 wel denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gamequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Bozz187 het volgende:
update on homefront: ...... still silent
Korte single player en matige multiplayer? hmmm..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
ik duik misschien ook wel ff de stad in om homefront te halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
it is not my moneyquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gameDit schiet niet op zo
De game is niet echt goed, maar wel erg leuk. Weet niet of hij zijn geld waard is. De een vind hem tof en de andere een kutgame.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
I DO NOT BITCH, I'M A MANquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Bozz187 het volgende:
hehe terwijl ik hier op de laptop fok open heb staan ga ik kijken op me mob. of er nog iets gepost is
stiekem wel een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
niet huilen geld moet rollen now spend that greenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.
ik ben er altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was je er nou morgen of alleen zaterdag?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
oke ik heb besloten. als ie er zaterdag na 12 nog niet is. dan haal ik em ergens anders
maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaroquote:
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaro
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halen
Ga je salsadansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmmm, als hij het leuk vind.
ben vanaaf ook nog in arnhem
salsadansen yay
Maar jij kan hem dan wel eerder halen tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houden
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga je salsadansen?Ohhh dat is zo leuk om te doen.
we do thatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
En deed je dan alleen maar salsa?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staan
Ja komen jullie dan ook hier langs?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
Jochem is zaterdag thuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja komen jullie dan ook hier langs?
uhm stijldansen heel lang gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En deed je dan alleen maar salsa?
al eeuwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die had je echt al heel lang toch?
Ook niet als je met mij mag dansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm stijldansen heel lang gedaan.
en toen een paar keer salsa gedaan.
maar dansen vindt ik niet meer leuk
kan je goed dansen dan???quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook niet als je met mij mag dansen?
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.quote:
bewijs het vanaaf dan maar bij yasalsa zijn proeflessen om haf 9quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
Rebecca Black is the biggest troll mankind has ever seen.quote:
Waar is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staan
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rebecca Black is the biggest troll mankind has ever seen.
Dan kunnen we mooi rolstoelendans houden.quote:
quote:
Hehehe.quote:
zo wordt er in mijn slaapkamer altijd gedanstquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
Zo dans ik in de clubbb.
[ afbeelding ]
BAM.
te arnhemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehehe.
Voor het barmeisje he.
Ik wil dat best doen maar vind zo stom om in me eentje daar heen te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bewijs het vanaaf dan maar bij yasalsa zijn proeflessen om haf 9
ik ga ook alleen hoor!! noem je mij nou stom!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil dat best doen maar vind zo stom om in me eentje daar heen te gaan.
Kan jij zo dansen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo wordt er in mijn slaapkamer altijd gedanst
Michhas wel.quote:
Voelt gij ook den peer pressure?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
Zo die heb ik allang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Bozz187 het volgende:
lekker nummer trouwens nu ik er weer aan denk
ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo die heb ik allang niet meer gehoord.
Haha die had ik net aanstaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook
paar jaar geleden was echt vet met live for life fockin heel zevenaar daar mee zingen en shit
Ja 8 t/m 10 april he? Maar dat is niks in tegenstelling tot die in Den Haag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Bozz187 het volgende:
btw binnen kort weer PASAR MALAM in arnhem
never been there so i dont know.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja 8 t/m 10 april he? Maar dat is niks in tegenstelling tot die in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |