Jawel, maar geen homefront hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand nog hier die thuis is en zin aan homefront heeft?
Ben er rond een uurtje of 6 wel denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand nog hier die thuis is en zin aan homefront heeft?
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gamequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Bozz187 het volgende:
update on homefront: ...... still silent
Korte single player en matige multiplayer? hmmm..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
ik duik misschien ook wel ff de stad in om homefront te halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
it is not my moneyquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gameDit schiet niet op zo
De game is niet echt goed, maar wel erg leuk. Weet niet of hij zijn geld waard is. De een vind hem tof en de andere een kutgame.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
I DO NOT BITCH, I'M A MANquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Bozz187 het volgende:
hehe terwijl ik hier op de laptop fok open heb staan ga ik kijken op me mob. of er nog iets gepost is
stiekem wel een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
niet huilen geld moet rollen now spend that greenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.
ik ben er altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was je er nou morgen of alleen zaterdag?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
oke ik heb besloten. als ie er zaterdag na 12 nog niet is. dan haal ik em ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |