Thanks, hoop dat het wel wat minder slecht weer is dan vandaag. Maargoed, zal toch nog niet echt de weg op gaan tijdens de eerste les lijkt me. Vast eerst wat vaardigheidsoefeningen enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
yay ben weer thuis, en ik hou van me motor broek. succes morgen rossie,
maar helaas nog steeds geen homefront sms gehad
klopt in d'r gezichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, dat je haar gewoon zou doen
dat is erger dan rijden, want je staat stil en dan wordt je nat en krijg je het koudquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat het wel wat minder slecht weer is dan vandaag. Maargoed, zal toch nog niet echt de weg op gaan tijdens de eerste les lijkt me. Vast eerst wat vaardigheidsoefeningen enzo
nee voel je niet als je 130 rijdt. ook de kou voel je niet alleen als je stil staat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Nat regenen en dan de koude wind van het rijden lijkt me erger... niet?
iight succes met pilatesquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, negers ik ga even trainen xoxoxoxo
Was het maar zo'n feest lekker milfjes spotten enzo maar ik moet het doen met zweterige mannen in Gi'squote:
Black Ops training? Succes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, negers ik ga even trainen xoxoxoxo
Nee, mag het gebruiken van de rijschool. Als ik het leuk vind (ik kan me niets anders voorstellen) ga ik over een aantal lessen wel eigen spullen kopen denk ik. Ik heb nu eerst drie proeflessen, maar daarna ga ik iig wel motorrijlaarzen kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
plus ook nog eens de regen gaat niet van je helm af met lage snelheden. dus rij je al gauw met open vizier.
btw heb je eigen gear of leen je van de rijschool?
Moet je niet werken vandaag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
denk het wel ben ff met doggy lopen
proeflessen???? why u gay???quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mag het gebruiken van de rijschool. Als ik het leuk vind (ik kan me niets anders voorstellen) ga ik over een aantal lessen wel eigen spullen kopen denk ik. Ik heb nu eerst drie proeflessen, maar daarna ga ik iig wel motorrijlaarzen kopen.
Dat zal een stuk beter zitten dan mijn werkschoenen met stalen neuzen
Proeflessen zijn een tientje goedkoper dan normale lessen. Dus als ik 3 proeflessen (max aantal) neem en daarna normale lessen dan scheelt me dat toch weer 30 euroquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
proeflessen???? why u gay???
in alsmeer zit een goeie motorkledingzaak
Zoals het een eckte Nederlander betaamt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Proeflessen zijn een tientje goedkoper dan normale lessen. Dus als ik 3 proeflessen (max aantal) neem en daarna normale lessen dan scheelt me dat toch weer 30 euro
*klik*quote:Het is tijd om te verlengen
Je contract verloopt binnenkort. Als bestaande klant van Vodafone heb je natuurlijk recht op iets extras. Bekijk je verlengingsaanbiedingen.
....quote:Er is iets mis gegaan:
Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand nog hier die thuis is en zin aan homefront heeft?
Jawel, maar geen homefront hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ben er rond een uurtje of 6 wel denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gamequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Bozz187 het volgende:
update on homefront: ...... still silent
Korte single player en matige multiplayer? hmmm..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
ik duik misschien ook wel ff de stad in om homefront te halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
Is dat Homefront nou echt het geld waard? Misschien dat ik dan morgen de stad eens induik...
it is not my moneyquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeeeuuuu, besteed die waardebon dan gewoon in de toekomst aan een andere gameDit schiet niet op zo
De game is niet echt goed, maar wel erg leuk. Weet niet of hij zijn geld waard is. De een vind hem tof en de andere een kutgame.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Frankii het volgende:
I DO NOT BITCH, I'M A MANquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef Bozz187 het volgende:
hehe terwijl ik hier op de laptop fok open heb staan ga ik kijken op me mob. of er nog iets gepost is
stiekem wel een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zat te wachten op berichtjes van mij he.
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, dit weekend iedereen aan de homefrontIk ben er dit weekend niet, maar verwacht hier maandag wel zeikreacties te lezen
niet huilen geld moet rollen now spend that greenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je zeikreacties verwacht dan wacht ik die liever af.
ik ben er altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was je er nou morgen of alleen zaterdag?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
oke ik heb besloten. als ie er zaterdag na 12 nog niet is. dan haal ik em ergens anders
maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaroquote:
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaro
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halen
Ga je salsadansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmmm, als hij het leuk vind.
ben vanaaf ook nog in arnhem
salsadansen yay
Maar jij kan hem dan wel eerder halen tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houden
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga je salsadansen?Ohhh dat is zo leuk om te doen.
we do thatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
En deed je dan alleen maar salsa?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staan
Ja komen jullie dan ook hier langs?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
Jochem is zaterdag thuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja komen jullie dan ook hier langs?
uhm stijldansen heel lang gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En deed je dan alleen maar salsa?
al eeuwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die had je echt al heel lang toch?
Ook niet als je met mij mag dansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm stijldansen heel lang gedaan.
en toen een paar keer salsa gedaan.
maar dansen vindt ik niet meer leuk
kan je goed dansen dan???quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook niet als je met mij mag dansen?
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.quote:
bewijs het vanaaf dan maar bij yasalsa zijn proeflessen om haf 9quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
Rebecca Black is the biggest troll mankind has ever seen.quote:
Waar is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staan
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rebecca Black is the biggest troll mankind has ever seen.
Dan kunnen we mooi rolstoelendans houden.quote:
quote:
Hehehe.quote:
zo wordt er in mijn slaapkamer altijd gedanstquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef tliciouz het volgende:
Zo dans ik in de clubbb.
[ afbeelding ]
BAM.
te arnhemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehehe.
Voor het barmeisje he.
Ik wil dat best doen maar vind zo stom om in me eentje daar heen te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bewijs het vanaaf dan maar bij yasalsa zijn proeflessen om haf 9
ik ga ook alleen hoor!! noem je mij nou stom!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil dat best doen maar vind zo stom om in me eentje daar heen te gaan.
Kan jij zo dansen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo wordt er in mijn slaapkamer altijd gedanst
Michhas wel.quote:
Voelt gij ook den peer pressure?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
Zo die heb ik allang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Bozz187 het volgende:
lekker nummer trouwens nu ik er weer aan denk
ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo die heb ik allang niet meer gehoord.
Haha die had ik net aanstaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook
paar jaar geleden was echt vet met live for life fockin heel zevenaar daar mee zingen en shit
Ja 8 t/m 10 april he? Maar dat is niks in tegenstelling tot die in Den Haag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Bozz187 het volgende:
btw binnen kort weer PASAR MALAM in arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |