maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaroquote:
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar l.a noir komt toch nog uit en die kost al 60 euro en voor 20 euro kan je vast wel een leuke 2de hands fixen daaro
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja i know, maar ik heb nu geen geld voor Homefront, daarom had ik al die kutgames gekocht, zodat ik daarvan Homefront kon halen
Ga je salsadansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmmm, als hij het leuk vind.
ben vanaaf ook nog in arnhem
salsadansen yay
Maar jij kan hem dan wel eerder halen tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah op die fiets, dan blijven wij geduld houden
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga je salsadansen?Ohhh dat is zo leuk om te doen.
we do thatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
En deed je dan alleen maar salsa?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik ben gestopt met dansen 4 jaar terug, maar moet nu 1 keer gaan want me zus mag lesgeven plus er schijnt een leuk meisje achter de bar te staan
Ja komen jullie dan ook hier langs?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar jij kan hem dan wel eerder halen toch
Oooof, als je zaterdag nog niks hebt gehoord, gaan we naar de GameMania op Kronenburg
Jochem is zaterdag thuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja komen jullie dan ook hier langs?
uhm stijldansen heel lang gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En deed je dan alleen maar salsa?
al eeuwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die had je echt al heel lang toch?
Ook niet als je met mij mag dansen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm stijldansen heel lang gedaan.
en toen een paar keer salsa gedaan.
maar dansen vindt ik niet meer leuk
kan je goed dansen dan???quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook niet als je met mij mag dansen?
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.quote:
bewijs het vanaaf dan maar bij yasalsa zijn proeflessen om haf 9quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat zo stom over mezelf te zeggen maar ik kan best dansen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |