Wat voor mij Michhas en Boz? Past precies.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Misschien iets voor jullie?
[ afbeelding ]
ik zeg ross reserveer die shitquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor mij Michhas en Boz? Past precies.
Een overnachting voor jou en Michhas in parenclub The Swing?quote:
Omgebouwd of een korte ban omdat je andere mensen hebt lopen fucken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut, gebanned op xboxlive...altijd het braafste jongetje van de klas en toch een ban
![]()
![]()
Nu uitzoeken hoe lang zoiets gaat duren
Volgens mij heb ik een bericht op live, maar via internet kan ik er niet bij dus zal de xbox nodig hebben denk ik? die heb ik vanavond laat pas weer tot mijn beschikking.
nee tamz wil mee en je vriendin wil ook meequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een overnachting voor jou en Michhas in parenclub The Swing?
Ah ok, nouja prima. Die mogen best met me meequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee tamz wil mee en je vriendin wil ook mee
okequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah ok, nouja prima. Die mogen best met me mee
Waarom inderdaad?!?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut, gebanned op xboxlive...altijd het braafste jongetje van de klas en toch een ban
![]()
![]()
Nu uitzoeken hoe lang zoiets gaat duren
Volgens mij heb ik een bericht op live, maar via internet kan ik er niet bij dus zal de xbox nodig hebben denk ik? die heb ik vanavond laat pas weer tot mijn beschikking.
Hier zijn ze gewoon op voorraad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:43 schreef Bozz187 het volgende:
Yay bijna klaar met werken voor vandaag, helaas nog geen sms voor homefront gehad
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon op voorraad.
maar bij mo de fietsendief heb je geen garantiequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was gisteren wel tof samen met TeunVanavond dus al 3 muchacho's
mister?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar bij mo de fietsendief heb je geen garantie
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas nietquote:
Haha dat bedoelde ik niet. Ik dacht dat je met mo de fietsendief mister bedoelde.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas niet
Ik heb geen idee hoe lang zoiets gaat duren, hoop geen maand om zo'n dom iets.
haha dat kanquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet. Ik dacht dat je met mo de fietsendief mister bedoelde.
Ohja, Gay is banwaardig blijkbaar. Zal wel een weekje zijn ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Om mijn "motto" welke er al een half jaar stond en die jij ook grappig vond. MS helaas niet
Ik heb geen idee hoe lang zoiets gaat duren, hoop geen maand om zo'n dom iets.
Dat t-shirt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
Hohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!
[ afbeelding ]
Jij en Rossdale?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
Hohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |