Ja daar houd ik zelf ook niet van maar met drugs zelf is niets mis hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drugs kunnenzijn, maar veel te vaak zijn de mensen die het gebruiken behoorlijk
![]()
Stoerdoenerij
Gister ook een dude die ruzie wou: yo gast blijf uit mn buurt want ik ben doorgesnovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Drugs kunnenzijn, maar veel te vaak zijn de mensen die het gebruiken behoorlijk
![]()
Stoerdoenerij
Op sommige momenten zou je willen dat de emo.gif een echte gelaatsuitdrukking was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gister ook een dude die ruzie wou: yo gast blijf uit mn buurt want ik ben doorgesnoven![]()
Gast die kerel zit drie kwart van het potje op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:33 schreef kutkabouter het volgende:
Zoveel campt hij niet, en daarbij. Waarom zou je heel veel gaan rondrennen met een sniper.
Dat is altijd als je de maps nog niet kent. Maargoed, jij hebt natuurlijk een uber-super-ultrageheugen en weet na een potje elk plekje en elk weggetje en jij kan na 2 uur natuurlijk al zo'n oordeel vormen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast die kerel zit drie kwart van het potje op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.
Uiteraard want omdat ik de mappen niet ken wil dat natuurlijk zeggen dat andere mensen hem ook niet kennen. Wat ben ik toch zonder jou mijn beste kutkabouterquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is altijd als je de maps nog niet kent. Maargoed, jij hebt natuurlijk een uber-super-ultrageheugen en weet na een potje elk plekje en elk weggetje en jij kan na 2 uur natuurlijk al zo'n oordeel vormen.
Je mist mijn hele punt geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard want omdat ik de mappen niet ken wil dat natuurlijk zeggen dat andere mensen hem ook niet kennen. Wat ben ik toch zonder jou mijn beste kutkabouter
Andere mensen met veel hogere rankings die de game wel degelijk veel hebben gespeeld liggen ook achter in de mappen te snipen omdat het de enige manier is om het effectief te spelen. Of je moet non stop dood willen gaan door tanks en humvee'squote:Op woensdag 30 maart 2011 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je mist mijn hele punt geloof ik.
Oh gelukkig is dat maar een heel klein deel van het spel helemaal vergeten ouwequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef kutkabouter het volgende:
Alleen mensen die voor killstreaks spelen boeit dat iets...
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh gelukkig is dat maar een heel klein deel van het spel helemaal vergeten ouwe
Dat snap ik dus niet hoe kun je je nou vermaken met een game als je iedere keer negatief gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.
Je sigquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Al zijn het er veel, dat maakt nog geen reet uit voor de mensen die het niet boeit. Die vermaken zich ook wel als ze veel doodgaan.
Grappig dat je dit steeds zegt, terwijl ik dat dus juist helemaal niet zo ervaren hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast drie kwart van het potje zit hij op een gebouw of op een verhoging. Het is alleen jammer dat 70% van de mensen in een server op deze manier speelt dat maakt het gewoon zowat onmogelijk om te rushen. Ik heb hem denk ik in totaal 2 uur gespeeld bij een maat van me maar de beste scores haal je door te met een sniper op een dak te gaan liggen en te wachten tot er iemand langs komt.
Ik vond 'm voor ons allebei wel mooi.quote:
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hoe kun je je nou vermaken met een game als je iedere keer negatief gaat.!
"Zelfs Rossdale..."quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt
Meningen kunnen verschillen alleen zul je mij niet snel homefront zien spelen, wellicht ga ik brink wel halen als die uit komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grappig dat je dit steeds zegt, terwijl ik dat dus juist helemaal niet zo ervaren hebBij alle te capturen punten heb je trouwens ook prima dekking tegen snipers
Als ik een potje negatief ga baal ik daar al wel van opzichquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook hardstikke slecht met CoD, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt
en gister zei je nog dat je er genoeg van had en alleen nog maar zombies gaat spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en gister zei je nog dat je er genoeg van had en alleen nog maar zombies gaat spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
Teun en Niels, geen Homefront voor mij en Bozz vanavond, kut Game Mania heeft ze nog niet binnen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay op de spoiler
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
Andere locatie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkel
it is not a optionquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Je kan toch vragen of ze hem op kronenburg hebben?
MAKE IT AN OPTION!quote:
Klinkt goed. Ik denk dat ik 'm ook wel haal na de tentamens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Eerste indruk van Homefront: Battlefield maar dan net wat met een COD twist. Leuk dat je die punten verzameld en zo shit kan kopen. In begin verwachte ik echt kut verbindingen etc. maar daar heb ik totaal geen last van.
Denk dat met een groepje dit echt een toffe game kan zijn.
Ook de snipe campers kom ik niet veel tegen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |