Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en gister zei je nog dat je er genoeg van had en alleen nog maar zombies gaat spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
Teun en Niels, geen Homefront voor mij en Bozz vanavond, kut Game Mania heeft ze nog niet binnen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Ik HEB er veel plezier aand BELEEFD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay op de spoiler
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]zonde... Andere winkel was geen optie?
Andere locatie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hebben besteld en een waardebon van 80 voor die winkel
it is not a optionquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Je kan toch vragen of ze hem op kronenburg hebben?
MAKE IT AN OPTION!quote:
Klinkt goed. Ik denk dat ik 'm ook wel haal na de tentamens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Eerste indruk van Homefront: Battlefield maar dan net wat met een COD twist. Leuk dat je die punten verzameld en zo shit kan kopen. In begin verwachte ik echt kut verbindingen etc. maar daar heb ik totaal geen last van.
Denk dat met een groepje dit echt een toffe game kan zijn.
Ook de snipe campers kom ik niet veel tegen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |