ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik ben er vrijdag lieve schat dat zei ik al.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar na 12 is het zaterdag en jij hebt geen zin om dan heen en weer te gaan om om te kleden. Dus vrijdag moet je al die korte rok aan
Haha gelukkig niet, zag ik op 4chan langs komen, lachtte me kapot hierom.quote:
Hoe moet michhas dat doen dan? Met zijn houten been?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas ik zou bozz maar hard schoppen, je mist een top game
Hij kan minstens een knieschijf werpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe moet michhas dat doen dan? Met zijn houten been?
is niet mijn fout dat jij de laatste hebt van nederlandquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij kan minstens een knieschijf werpen.
was grapjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet mijn fout dat jij de laatste hebt van nederland
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ow ja sorry eigenlijk ga ik full homo voor Michhas
?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo Michhas sorry voor het verliezen van de B vlag net op Villa zal nooit meer gebeuren man!
no homo
Ouderwets ADHD avondje..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was zwaar aan het ragen gast!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was grapjeno homo
Maar de game is echt een kruising van 50% battlefield 25% cod en 25% flashpoint.
Speelt wel lekker weg en is echt leuk met meer man
Nog steeds full on homo voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ouderwets ADHD avondje..
Kan me niet concentreren met al dat geschreeuw, daarom ging ik de party al een paar keer uit.. En shit moet op mijn manier gebeuren, en als dat niet gebeurd/lukt wordt ik gek
En mag mijn medicijnen zo laat niet meer slikken, dan slaap ik niet..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog steeds full on homo voor jou
Hahahaha die PI maakt hem afquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk ons chillen dan je ziet dat het goed zit
Dan wel zonder die vrouw in het bad uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Misschien iets voor jullie?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |