Ah gayquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker homefront spelen en bozz + michhas invite spammen vanavond
np, over een kwartiertje komt er hier toch nog ff iemand langsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry ross ik moest ff kado in ontvangst nemen, ik ben vanaaf weer terug!
I want to be a hippie and i want to get stoned.quote:
Nog steeds geen last van gehadquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun kwam in de party en het enige wat hij zei over Homefront was dat al die lui op daken lagen!
Ik vond het ook gewoon hilarisch maar ik moet toegeven in dat sector control valt het nog een beetje mee maar in TDM ligt serieus iedereen achter in de map te snipen.quote:
Ik zei dat omdat ik niet zag waar ie de hele tijd vandaan schoot, en was inderdaad een dakje. Maar het was iemand met een assault rifle en geen sniper gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon hilarisch maar ik moet toegeven in dat sector control valt het nog een beetje mee maar in TDM ligt serieus iedereen achter in de map te snipen.
Homefront is leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Bozz187 het volgende:
rossdale teun kom bo doen is ook heel leuk.
Alleen Stoma.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef badboynova het volgende:
Heulllllllllllllmaal niemand die crisis speelt
Nieuwe manieren verzinnen om mensen met halve producten Crank te maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
Crysis is zoveel beter dan elk spel van de afgelopen 4 jaar. Je zou je gewoon afvragen wat die developers met hun tijd doen
hahah wel bruine benen voor zaterdag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
Omg! Ik ben echt verbrand als een malle. En dat van een zonnenbank!
Bruin? Vuurrood. Godverdomme zeg, Ik kan niet eens normaal liggen m'n bips doet pijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah wel bruine benen voor zaterdag?
rood bruin bijna de zelfde kleur. Aan met dat korte rokje zaterdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bruin? Vuurrood. Godverdomme zeg, Ik kan niet eens normaal liggen m'n bips doet pijn.maar wit zijn ze in ieder geval niet meer nee.
Maar ik ben er vrijdag lieve schat dat zei ik al.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rood bruin bijna de zelfde kleur. Aan met dat korte rokje zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |