geld spuiten? Wtfquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geen behoefte om over je heen te spuiten, sorry.
minder kaartjes kopen meer vakantie kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een dagkaartje zal kopen voor pinkpop-maandag![]()
Foo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes om weer eens te zien! Maargoed de dag erna moet ik weer gewoon gaan werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Beter op zondag gaan dan. BB zijn toch veel vetter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Foo Fighters en Deadmau5 zijn wel erg tofjes om weer eens te zien! Maargoed de dag erna moet ik weer gewoon gaan werken... Als ze die twee dan gewoon met de Bloody Beetroots op zondag hadden gepland
Als Deadmau5 niet op dat hippie festival had gedraaid was ik erbij, Deadmau5 is geniaal om live mee te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Op zondag komt er naast BB niets anders boeiends. Nouja wolfmother is ook nog wel aardig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter op zondag gaan dan. BB zijn toch veel vetter.
Lijkt me ook ja, al betwijfel ik of hij een betere liveset heeft dan Daft Punk. Dat was het allerbeste optreden wat ik ooit heb meegemaakt. Dat wordt echt niet meer overtroffen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als Deadmau5 niet op dat hippie festival had gedraaid was ik erbij, Deadmau5 is geniaal om live mee te maken
Maar dat is sowieso wel op pinkpop, als je voor dat soort artiesten gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op zondag komt er naast BB niets anders boeiends. Nouja wolfmother is ook nog wel aardig.
I know, maar mijn vriendin houd niet van electro maar op deze manier kan het toch voor ons allebei leuk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso wel op pinkpop, als je voor dat soort artiesten gaat.
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, al betwijfel ik of hij een betere liveset heeft dan Daft Punk. Dat was het allerbeste optreden wat ik ooit heb meegemaakt. Dat wordt echt niet meer overtroffen.
Het zit wel diep he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.
Even iets compleet anders, voor alle jullie honden haters, probeer je kat dit maar eens te leren:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_ideale_hond.html
Oh nee dat kan niet, want katten kan je niks leren omdat ze nooit thuis zijn.
Kijk die man. Dat baardje, dat kapsel, die coltruien, die houthakkerslook. Wat een baas, wat een houthakker.quote:
nadeel weinig vrouwen heel veel kouquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kijk die man. Dat baardje, dat kapsel, die coltruien, die houthakkerslook. Wat een baas, wat een houthakker.Het ideale leven, houthakken in Alaska en je eigen avondeten bij elkaar vissen.
Daarom de coltruien, jeweetz.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nadeel weinig vrouwen heel veel kou
Je moet een beetje die perks uitzoeken die je het beste kunt gebruiken. En regelmatig andere wapens van de grond oppakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff homefront opgestart en ik snap dr geen flikker van![]()
Heb je mad kills gemaakt en kun je wel een rpgeee kopen maar niet extra ammo?!?!?!1
Voor de rest wel leuk, heel erg bfbc2!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet een beetje die perks uitzoeken die je het beste kunt gebruiken. En regelmatig andere wapens van de grond oppakken
Duurde ook even voordat ik hem doorhad, vanavond gaan we wel knallen
Ohhhhh wat lief.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True words there, als ze ooit nog eens 1x in Nederland komen ben ik er sowieso bij, dat wil ik zo graag nog eens mee maken.
Even iets compleet anders, voor alle jullie honden haters, probeer je kat dit maar eens te leren:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_ideale_hond.html
Oh nee dat kan niet, want katten kan je niks leren omdat ze nooit thuis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |