Karma is a bitch!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Jo gaat ff klagen.. ze doen naar tegen haar...
Ze was 14 ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
Mo weet dat Flip liegt. En Gerard weet ook dat het de tsunami is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Helemaal wrong.. Geer heeft net in Jip&janneke taal aan Maik verteld wat het geheim is.. compleet met koh pipi er bij... het is nu helemaal duidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Now I disrespect you..............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt goed de aankomende 2 dagen gebeurt er niks meer in het huis dus je hebt tijd genoeg om je weer in te lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Dark het volgende:
WTF gaat het nu weer over genomineerden die niet met elkaar willen praten?
Snap er geen reet meer van.........en dat na 1 dag werken
Hahaha dus Flip grijpt mis?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Helemaal wrong.. Geer heeft net in Jip&janneke taal aan Maik verteld wat het geheim is.. compleet met koh pipi er bij... het is nu helemaal duidelijk..
(nu alleen hopen dat Maik het kan onthouden...)
nice capquote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef chufi het volgende:
Lau doet een trucje en komt Jo weer zeiken
[ afbeelding ]
Ze komt weer aandacht te kort ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef chufi het volgende:
Lau doet een trucje en komt Jo weer zeiken
[ afbeelding ]
Tja, als je je eigen padje schoonveegt dan maak je rotzooi bij een ander, dat gaat natuurlijk niet de hele tijd goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei ik?
Jo: Sharon is koppig.... Bruin haar iewwwww
Ze is zich alweer helemaal aan het schoonpraten![]()
![]()
Ah, relluhquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mootie het volgende:
Flip: Druk jij anders morgen op Sharon.
Jo: Ik denk niet dat ze dat wil.
Flip: Ze heeft niks te willen.
Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijnquote:
Denk het ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Ifa het volgende:
En arme Aafke heeft niets om het huilie-huilie-gevoelige publiek te bespelen en vliegt eruit.
Ik geef Sharon volkomen gelijk. Die janktrol is OF chagrijnig, OF verdrietig, OF flink ongesteld. Het is altijd wat met haar. En dan probeer je haar te troosten, word je af gesnauwd alsof je een beest bent, bah!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
Go sharon ..... gewoon dissen die domme doos
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijn
[ afbeelding ]
Er staan toch echt 3 mensen op die foto...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijn
[ afbeelding ]
Wat ook sterk is, is dat ze nog steeds mag bepalen waar over gesproken wordt in haar aanwezigheid....quote:Op [[quote]
[b] Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei ik?
Jo: Sharon is koppig.... Bruin haar iewwwww
Ze is zich alweer helemaal aan het schoonpraten![]()
![]()
super tochquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen zit onze held Gerard een grietje van 20 op te peppen, topvent hoor
Dan drukken ze vast fout.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nou wel ze gaan hem kapen !! stelletje gestapo
Volgens mij zei Lau dat ook..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef suzi1 het volgende:
hoor ik nou phil net op een jennendtoontje: sharon heeft een dipje
Laura is vriendinnetje-vriendinnetje met Jo hè.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Ireth het volgende:
Lau valt me overigens op dit moment vies tegen...
let op dat je niet van je stoel glijd pbquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk scoren dit voor Gerard en men trapt er hier ook weer in gezien de kwijlspoor door de cos heen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
geer: als he en troost is ik heb haar genomineerd
Ik zag er in eerste instantie maar twee. Kun je nagaan hoe onopvallend onze Ridder Falex isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er staan toch echt 3 mensen op die foto...
Ze zijn aan het spetteren in mijn oor..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
En Laura en Alex zoenen gewoon door...
Dat gezuig, gezeur, gezeik, gemopper en gedram is idd moeilijk te missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Wees daar maar niet bang voor hoor Sharon, wij kijken wel verder dan de dwangmatige schoonmaak van Jo.
Ik moest net ook al refreshen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Fok! doet raar, krijg berichten niet weg.
De pagina flikkert af en toe.
Hij trotseert de regen er gewoon voor, de bikkel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen zit onze held Gerard een grietje van 20 op te peppen, topvent hoor
òn eens, hij heeft altijd klaar gestaan voor hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef marky het volgende:
[..]
Makkelijk scoren dit voor Gerard en men trapt er hier ook weer in gezien de kwijlspoor door de cos heen.
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen. Zit bij Gerard toch echt te kijken naar een goede kopie van Huub. Speelde het spel hard maar wist altijd wel de emo momenten te pakken. Gerard heeft goed opgelet.
nee die heeft een dikke betonplaat voor zijn kopquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ooo flip is het niet eens met de mening over de Shar - Jo situatie. Natuurlijk niet
Is toch gewoon harteloos?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn aan het spetteren in mijn oor..![]()
Nee, niet zo.. gewoon samen als als gewoon leukquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee niet echt maar wel het meest veilige voor Fen, daar zou Geer nooit opklimmen....
+1quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
òn eens, hij heeft altijd klaar gestaan voor hoor!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er staan toch echt 3 mensen RATTEN op die foto...
Kan niet, ik lig languit op de bankquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
let op dat je niet van je stoel glijd pb
't is wel geen tsunami, maar ook alle hulde van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij trotseert de regen er gewoon voor, de bikkel.
ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, niet zo.. gewoon samen als als gewoon leuk
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee niet echt maar wel het meest veilige voor Fen, daar zou Geer nooit opklimmen....
Nee joh... Sharon is eigenlijk de afgelopen de dagen de grootste stijgerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..
Ik vind Sharon echt een ei!
ook een vissenbank volgens mij zwemmen ze alkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet, ik lig languit op de bank
Tijd om ze via de geheime kamer geleidelijk af te serveren? Missen we niet veel aan, toneelhaak X 2 aub.quote:
Slim je er lekker buiten houden...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
En Laura en Alex zoenen gewoon door...
Same over here i.c.m. Karimquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gezuig, gezeur, gezeik, gemopper en gedram is idd moeilijk te missen.
Team Sharon/Gerard.
preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hart
Tut tut het is een man he....niet gezien dat er iets mis is met zijn hormonen. Er zijn meer vrouwen dan alleen Fen die hem kunnen begeren...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hart
neequote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... Sharon is eigenlijk de afgelopen de dagen de grootste stijger
hopelijk de smsers/net5 ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
word echt kotsmisselijk van flip en jo
ja jammer, ze begon zo goedquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
aafke denkt, laat ik maar gewoon mn smoel houden
Doe mij maar een omeletje danquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..
Ik vind Sharon echt een ei!
en dat laten ze niet zienquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geniaal wat er in de KvdW is gebeurd. Geer ging achter de bank zitten toen hij geboeid was aan Jo zodat zij haar verhaal kon doen. Daarna lekker jennen. Genietne
Sharon hangt graag de moeder theresa uit maar er zijn ook wel eens mensen die daar geen zin in hebben. Zeker niet als je weet hoe sharon zelf ook kan zijn en het vaak ook niet echt meent maar doet omdat ze het moet doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik geef Sharon volkomen gelijk. Die janktrol is OF chagrijnig, OF verdrietig, OF flink ongesteld. Het is altijd wat met haar. En dan probeer je haar te troosten, word je af gesnauwd alsof je een beest bent, bah!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vertelde tegen mijn mama wie er genomineerd waren... zegt ze, ik ga heel veel stemmen op Aafke want die trut mag er wel uit...
Dus ik vraag wie? Sharon? Nee zegt ze, die Joanna
Mijn mama
en flip er achter aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het liefst wordt Joanna nu nog het huis uit gejonast
Eerst het zwembad in voor de groene chloorharenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het liefst wordt Joanna nu nog het huis uit gejonast
Mevrouw Glibber weet de situaties echt uit te buiten. Zes weken lang met alle winden meewaaien en daar mee wegkomen is ook een prestatie op zich!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Sharon hoopt dat de Gerard stemmers op haar zullen stemmen
En ondertussen staat ze altijd te eten, kwam ze meteen met de taart, zeurt ze altijd over eten, stond ze meteen bij de Verleidings kast, maar dan NOG mag je niet zeggen dat het een vetklep is...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon hangt graag de moeder theresa uit maar er zijn ook wel eens mensen die daar geen zin in hebben. Zeker niet als je weet hoe sharon zelf ook kan zijn en het vaak ook niet echt meent maar doet omdat ze het moet doen.
Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Heeft ie een mening of is ie gewoon spreekbuis voor Jo??quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ooo flip is het niet eens met de mening over de Shar - Jo situatie. Natuurlijk niet
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?quote:
Op sharon, schatquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef mazaru het volgende:
Hou je mond Aafke! Straks gaat die rat nog drukken op Aafke!
NEE! Want joanna doet haar zender niet af als ze naar de wc gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe dik kan een betonnen plaat zijn ?
Dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
Waar kan ik vinden wie op wie gestemd heeft?
Ik weet nog wel een kerncentrale waar ze een heel dikke kunnen gebruiken..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet dennis alles vanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is hij niet haar buikspreekpop dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ie een mening of is ie gewoon spreekbuis voor Jo??
nog nergens toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
Och, overgewicht kan je kwijt raken, een karakter zoals dat van Jo niet....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ondertussen staat ze altijd te eten, kwam ze meteen met de taart, zeurt ze altijd over eten, stond ze meteen bij de Verleidings kast, maar dan NOG mag je niet zeggen dat het een vetklep is...![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?
Zeer zeker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat geer straks sharon echt ff bijvalt als dat nodig is ,maar dat doet ie wel
Nog nergens.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
In sommige bankgebouwen................quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:
Het blijft een spel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip is wel tof. Door Jo wordt-ie alleen wat minder
doe ik zes dagen in de week als ik jullie post breng,lolquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
't is wel geen tsunamie, maar ook alle hulde van mij
Wat een gevoelloze reactie.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...
Oeh, leuke voor de stem: "Bewoners, vanaf nu heeft Joanna tot nader order een spreekverbod, als ze toch spreekt krijgt Sharon haar halve kluis."quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Jo: "Laat ik maar mijn mond houden!
Ja doe dat eens! [ afbeelding ]
Echt welquote:
nee, op Aafke en Joquote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geer heeft dus gestemd op de backstabbers onder der vrouwen. Joanna en Moniek.
OK!quote:
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...quote:
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!quote:
Geer heeft mensenkennis.. Heeft ie geen SPH voor nodig!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
goed bezig dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!
Dat vind ik ook, hoe veel het hokje dit gebeuren dan ook stuurt, haar geheim is geen gewoon "flauwekulletje" als een neprelatie.quote:
Als je dood bent dan zit je ook niet in een RLSquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...
zo stom dat je niet eens in de gaten hebt dat geer haar echt zal steunen!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...
Daarvoor Hulde zonder ironiequote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
doe ik zes dagen in de week als ik jullie post breng,lol
Ja slijmen kan ie wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die komen ook niet in het huis! Die komen juist onder de grond!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...
Misschien is het verstandig dat je af en toe de streams aanzet. Want ze heeft niks gezegd wat hierop leek of ook maar enigszins naar verwees.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.
ja hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar Joanne kan daar wél vrijuit over praten en symphatie voor krijgen van de andere bewoners... en Sharon niet.. die zit het op te kroppen...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoe veel het hokje dit gebeuren dan ook stuurt, haar geheim is geen gewoon "flauwekulletje" als een neprelatie.
ze hadden haar als baby al tegen de muur moeten rossen net als een poster hierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dus datquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef md89 het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....
En terecht!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Denk echt niet dat het over Flipje zal gaan... Ze had weer een record gezwommen volgens mij afgelopen weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef waxmask het volgende:
Femke van Heemskerk in Nieuwsuur zo meteen![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb ooit in de klas gezeten met Youp v/h Hekquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef md89 het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....
Ook minder mensen aan het buffetquote:
Monique staat niet genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En terecht!!![]()
Jo is gewoon wappie. Die weet biet beter.
Maar onze hoogbegaafde labiele doos is mogelijk nog erger met haar direct doorlullen en gestookt.
Dus eerst mo maar weg.
ze is iig een van de meiden die tegen Jo op durft te komen. de rest houden allemaal hun bek!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.
Ik krijg anders wel de indruk als ik soms naar de streams kijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dood bent dan zit je ook niet in een RLS
Eindelijk weer ff een goed berichtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Dark het volgende:
[..]
En ik heb ooit in de klas gezeten met Youp v/h Hek![]()
Daar lees je ook niets over..............
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Vind Sharon een stoere meid en ze zegt gewoon wat heel veel bewoners dus denken, geen zin in een gesprek met domme doos
Tegen Gerard zat ze dat anders net wel te suggereren hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......
was het dan een spel Chanel??? echt he gewoon een aanfluitingquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een btje klaar met hoe de geheimen het huis is komen en hoe de bewoners ze aan elkaar verraden.
Spel totaal weg!
Jammer genoeg zei ze dat laatste niet hardopquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Vind Sharon een stoere meid en ze zegt gewoon wat heel veel bewoners dus denken, geen zin in een gesprek met domme doos
O, ik dacht dat het al bekend was.quote:
JAquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Mooi gesprek tussen Gerard en Sharon![]()
Let me guess; Jo lult over onredelijke Sharon en Flip is het helemaal met haar eens?
vind dat sharon het toch goed heeft volgehoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
ze is iig een van de meiden die tegen Jo op durft te komen. de rest houden allemaal hun bek!
Ben niet echt een sharon fan maar alleen daardoor heeft ze wat punten gewonnen.
Pleur ze uit net als ik en trol nog een beetje na in het forum hierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een btje klaar met hoe de geheimen het huis in komen en hoe de bewoners ze aan elkaar verraden.
Spel totaal weg!
geen appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Joanne, Aafke en Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het al bekend was.![]()
Maar Jo dus wel en de andere is nog niet bekend?
Aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Watermeloenen met druiven in dit gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
Dat hoeft ze ook niet te zeggen. Sommige dingen zijn zo overduidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig dat je af en toe de streams aanzet. Want ze heeft niks gezegd wat hierop leek of ook maar enigszins naar verwees.
Als Mo genomineerd geweest zou zijn, had je nu de binnenkant van je scherm droog zitten wrijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat wil je nou met je zweepje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Watermeloenen met druiven in dit geval
Het neukt welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En terecht!!![]()
Jo is gewoon wappie. Die weet niet beter.
Maar onze hoogbegaafde labiele doos is mogelijk nog erger met haar direct doorlullen en gestookt.
Dus eerst mo maar weg.
Sharon kan altijd een gesprek aanvragen in de KVDW. Ze hebben daar en psychologe. En als morgen haar geheim bekend is kan ze er 100uit over praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Joanne kan daar wél vrijuit over praten en symphatie voor krijgen van de andere bewoners... en Sharon niet.. die zit het op te kroppen...
Zag je dat dan niet, Sharon sleurde Beppie zo van dat nest af en riep...........ach ik herhaal het hier maar nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er een bitchfight tussen Jo en Sharon.
Vanwaar die SL?
wat denk je zelf, iets met smquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat wil je nou met je zweepje?
Dodelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef suzi1 het volgende:
negeren, ook een goeie bij dit soort gevallen
Heerlijk dit!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
En jo probeert het gewoon weer!En sharon negeert het volkomen!
Oké. Maar van de zin zelf neem ik geen woord terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Hoeren en trollen moet je ook gewoon negeren dat kleineert zequote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
En jo probeert het gewoon weer!En sharon negeert het volkomen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
En Jo straks: Ja, ik bood mijn facking excuses aan en ze reageert gewoon niet! Facking onbeleefd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
En Jo straks: Ja, ik bood mijn facking excuses aan en ze reageert gewoon niet! Facking onbeleefd.
Ervaringquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoeren en trollen moet je ook gewoon negeren dat kleineert ze![]()
Nee de mijne is traanbestendig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als Mo genomineerd geweest zou zijn, had je nu de binnenkant van je scherm droog zitten wrijven.
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
jij kan gedachten lezen !quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Gaat Jo zo zeker weer lopen pruilen...
"Zag je dat? ik deed toch lief? Maar ze doet gewoon heel naar tegen me... terwijl ik het echt fakking 1000% waar goed bedoel... ik ben gewoon lief, ik ben echt fakking 1000% lief!! Maar ze doet heel erg naar tegen mij... "
Aafke geeft het voorzetje nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |