Karma is a bitch!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Jo gaat ff klagen.. ze doen naar tegen haar...
Ze was 14 ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
Mo weet dat Flip liegt. En Gerard weet ook dat het de tsunami is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Helemaal wrong.. Geer heeft net in Jip&janneke taal aan Maik verteld wat het geheim is.. compleet met koh pipi er bij... het is nu helemaal duidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |