Karma is a bitch!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
Jo gaat ff klagen.. ze doen naar tegen haar...
Ze was 14 ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
Mo weet dat Flip liegt. En Gerard weet ook dat het de tsunami is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Helemaal wrong.. Geer heeft net in Jip&janneke taal aan Maik verteld wat het geheim is.. compleet met koh pipi er bij... het is nu helemaal duidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen: Sharon denkt en hoopt dat haar geheim morgen geraden gaat worden. Nu hoorde ik dat Maik daar voor zou kunnen gaan drukken morgen. Iedereen denkt dat haar geheim wel geraden gaat worden. Maar dat is toch niet zo? Ik bedoel Philip zegt tegen iedereen dat hij Tsunami had gedrukt en dat het fout is dus het Katherina moet zijn. Maar dat is toch juist omgekeerd. Kortom: Maik gaat morgen drukken dat Aafke Katherina heeft overleefd en dat is dus fout.
Kortom: Philip naait.
Klopt het wat ik boven schets or am i wrong?
Now I disrespect you..............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt goed de aankomende 2 dagen gebeurt er niks meer in het huis dus je hebt tijd genoeg om je weer in te lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Dark het volgende:
WTF gaat het nu weer over genomineerden die niet met elkaar willen praten?
Snap er geen reet meer van.........en dat na 1 dag werken
Hahaha dus Flip grijpt mis?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Helemaal wrong.. Geer heeft net in Jip&janneke taal aan Maik verteld wat het geheim is.. compleet met koh pipi er bij... het is nu helemaal duidelijk..
(nu alleen hopen dat Maik het kan onthouden...)
nice capquote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef chufi het volgende:
Lau doet een trucje en komt Jo weer zeiken
[ afbeelding ]
Ze komt weer aandacht te kort ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef chufi het volgende:
Lau doet een trucje en komt Jo weer zeiken
[ afbeelding ]
Tja, als je je eigen padje schoonveegt dan maak je rotzooi bij een ander, dat gaat natuurlijk niet de hele tijd goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei ik?
Jo: Sharon is koppig.... Bruin haar iewwwww
Ze is zich alweer helemaal aan het schoonpraten![]()
![]()
Ah, relluhquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mootie het volgende:
Flip: Druk jij anders morgen op Sharon.
Jo: Ik denk niet dat ze dat wil.
Flip: Ze heeft niks te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |