Jammer genoeg zei ze dat laatste niet hardopquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Vind Sharon een stoere meid en ze zegt gewoon wat heel veel bewoners dus denken, geen zin in een gesprek met domme doos
O, ik dacht dat het al bekend was.quote:
JAquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Mooi gesprek tussen Gerard en Sharon![]()
Let me guess; Jo lult over onredelijke Sharon en Flip is het helemaal met haar eens?
vind dat sharon het toch goed heeft volgehoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
ze is iig een van de meiden die tegen Jo op durft te komen. de rest houden allemaal hun bek!
Ben niet echt een sharon fan maar alleen daardoor heeft ze wat punten gewonnen.
Pleur ze uit net als ik en trol nog een beetje na in het forum hierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een btje klaar met hoe de geheimen het huis in komen en hoe de bewoners ze aan elkaar verraden.
Spel totaal weg!
geen appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.
Ja, Joanne, Aafke en Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het al bekend was.![]()
Maar Jo dus wel en de andere is nog niet bekend?
Aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Watermeloenen met druiven in dit gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
Dat hoeft ze ook niet te zeggen. Sommige dingen zijn zo overduidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig dat je af en toe de streams aanzet. Want ze heeft niks gezegd wat hierop leek of ook maar enigszins naar verwees.
Als Mo genomineerd geweest zou zijn, had je nu de binnenkant van je scherm droog zitten wrijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat wil je nou met je zweepje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Watermeloenen met druiven in dit geval
Het neukt welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En terecht!!![]()
Jo is gewoon wappie. Die weet niet beter.
Maar onze hoogbegaafde labiele doos is mogelijk nog erger met haar direct doorlullen en gestookt.
Dus eerst mo maar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |