Het blijft een spel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Sharon hoopt dat de Gerard stemmers op haar zullen stemmen
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flip is wel tof. Door Jo wordt-ie alleen wat minder
doe ik zes dagen in de week als ik jullie post breng,lolquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
't is wel geen tsunamie, maar ook alle hulde van mij
Wat een gevoelloze reactie.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...
Oeh, leuke voor de stem: "Bewoners, vanaf nu heeft Joanna tot nader order een spreekverbod, als ze toch spreekt krijgt Sharon haar halve kluis."quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Jo: "Laat ik maar mijn mond houden!
Ja doe dat eens! [ afbeelding ]
Echt welquote:
nee, op Aafke en Joquote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geer heeft dus gestemd op de backstabbers onder der vrouwen. Joanna en Moniek.
OK!quote:
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...quote:
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!quote:
Geer heeft mensenkennis.. Heeft ie geen SPH voor nodig!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geer heeft dus gestemd op de backstabbers onder der vrouwen. Joanna en Moniek.
goed bezig dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!
Dat vind ik ook, hoe veel het hokje dit gebeuren dan ook stuurt, haar geheim is geen gewoon "flauwekulletje" als een neprelatie.quote:
Als je dood bent dan zit je ook niet in een RLSquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...
zo stom dat je niet eens in de gaten hebt dat geer haar echt zal steunen!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |