ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, niet zo.. gewoon samen als als gewoon leuk
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee niet echt maar wel het meest veilige voor Fen, daar zou Geer nooit opklimmen....
Nee joh... Sharon is eigenlijk de afgelopen de dagen de grootste stijgerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..
Ik vind Sharon echt een ei!
ook een vissenbank volgens mij zwemmen ze alkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet, ik lig languit op de bank
Tijd om ze via de geheime kamer geleidelijk af te serveren? Missen we niet veel aan, toneelhaak X 2 aub.quote:
Slim je er lekker buiten houden...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
En Laura en Alex zoenen gewoon door...
Same over here i.c.m. Karimquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gezuig, gezeur, gezeik, gemopper en gedram is idd moeilijk te missen.
Team Sharon/Gerard.
preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hart
Tut tut het is een man he....niet gezien dat er iets mis is met zijn hormonen. Er zijn meer vrouwen dan alleen Fen die hem kunnen begeren...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sowieso niet , het meiske is 20 en Gerard heeft een topvrouw thuis zitten, nee, hij heeft gewoon een goed hart
neequote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... Sharon is eigenlijk de afgelopen de dagen de grootste stijger
hopelijk de smsers/net5 ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
word echt kotsmisselijk van flip en jo
ja jammer, ze begon zo goedquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
aafke denkt, laat ik maar gewoon mn smoel houden
Doe mij maar een omeletje danquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee.... ik vind ze totaal NIET leuk samen..
Ik vind Sharon echt een ei!
en dat laten ze niet zienquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geniaal wat er in de KvdW is gebeurd. Geer ging achter de bank zitten toen hij geboeid was aan Jo zodat zij haar verhaal kon doen. Daarna lekker jennen. Genietne
Sharon hangt graag de moeder theresa uit maar er zijn ook wel eens mensen die daar geen zin in hebben. Zeker niet als je weet hoe sharon zelf ook kan zijn en het vaak ook niet echt meent maar doet omdat ze het moet doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik geef Sharon volkomen gelijk. Die janktrol is OF chagrijnig, OF verdrietig, OF flink ongesteld. Het is altijd wat met haar. En dan probeer je haar te troosten, word je af gesnauwd alsof je een beest bent, bah!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vertelde tegen mijn mama wie er genomineerd waren... zegt ze, ik ga heel veel stemmen op Aafke want die trut mag er wel uit...
Dus ik vraag wie? Sharon? Nee zegt ze, die Joanna
Mijn mama
en flip er achter aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het liefst wordt Joanna nu nog het huis uit gejonast
Eerst het zwembad in voor de groene chloorharenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het liefst wordt Joanna nu nog het huis uit gejonast
Mevrouw Glibber weet de situaties echt uit te buiten. Zes weken lang met alle winden meewaaien en daar mee wegkomen is ook een prestatie op zich!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Sharon hoopt dat de Gerard stemmers op haar zullen stemmen
En ondertussen staat ze altijd te eten, kwam ze meteen met de taart, zeurt ze altijd over eten, stond ze meteen bij de Verleidings kast, maar dan NOG mag je niet zeggen dat het een vetklep is...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon hangt graag de moeder theresa uit maar er zijn ook wel eens mensen die daar geen zin in hebben. Zeker niet als je weet hoe sharon zelf ook kan zijn en het vaak ook niet echt meent maar doet omdat ze het moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |