Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijnquote:
Denk het ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Ifa het volgende:
En arme Aafke heeft niets om het huilie-huilie-gevoelige publiek te bespelen en vliegt eruit.
Ik geef Sharon volkomen gelijk. Die janktrol is OF chagrijnig, OF verdrietig, OF flink ongesteld. Het is altijd wat met haar. En dan probeer je haar te troosten, word je af gesnauwd alsof je een beest bent, bah!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
Go sharon ..... gewoon dissen die domme doos
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef waxmask het volgende:
10 duizenden arme Taaien komen wel om , maar een vetklep uit Almere wordt ontzien...raar ding die moeder natuur...
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijn
[ afbeelding ]
Er staan toch echt 3 mensen op die foto...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je er per abuis de verkeerde foto bij geplaatst. Deze moest het zijn
[ afbeelding ]
Wat ook sterk is, is dat ze nog steeds mag bepalen waar over gesproken wordt in haar aanwezigheid....quote:Op [[quote]
[b] Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei ik?
Jo: Sharon is koppig.... Bruin haar iewwwww
Ze is zich alweer helemaal aan het schoonpraten![]()
![]()
super tochquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen zit onze held Gerard een grietje van 20 op te peppen, topvent hoor
Dan drukken ze vast fout.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nou wel ze gaan hem kapen !! stelletje gestapo
Volgens mij zei Lau dat ook..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef suzi1 het volgende:
hoor ik nou phil net op een jennendtoontje: sharon heeft een dipje
Laura is vriendinnetje-vriendinnetje met Jo hè.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Ireth het volgende:
Lau valt me overigens op dit moment vies tegen...
let op dat je niet van je stoel glijd pbquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |