Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...
Daarvoor Hulde zonder ironiequote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
doe ik zes dagen in de week als ik jullie post breng,lol
Ja slijmen kan ie wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal van een Geer zit de boel behoorlijk op te naaien, en daar bedankt ze hem nog voor ook , hoe stom kun je zijn !!
Die komen ook niet in het huis! Die komen juist onder de grond!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...
Misschien is het verstandig dat je af en toe de streams aanzet. Want ze heeft niks gezegd wat hierop leek of ook maar enigszins naar verwees.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.
ja hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit ontsnapt aan de dood, wel vaker zelfs, maar dat was niet zo episch als de TSUNAMI....ze leeft nog en dat zou genoeg moeten zijn, er gaan mensen dood om de lulligste ongelukjes en daar lees je niks over...
Maar Joanne kan daar wél vrijuit over praten en symphatie voor krijgen van de andere bewoners... en Sharon niet.. die zit het op te kroppen...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Sharon een zware ballast met zich mee, dat zal niemand betwisten. Maar ze doet nu net of andere mensen geen recht van spreken zouden hebben. Joanna is opgegroeid in een totaal ontregelde en verknipte gezinssituatie en is haar hele jeugd met huiselijk geweld geconfronteerd. Sharon heeft dus geen patent op traumatische ervaringen.
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoe veel het hokje dit gebeuren dan ook stuurt, haar geheim is geen gewoon "flauwekulletje" als een neprelatie.
ze hadden haar als baby al tegen de muur moeten rossen net als een poster hierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dus datquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef md89 het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....
En terecht!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geer heeft dus gestemd op de backstabbers onder der vrouwen. Joanna en Moniek.
Denk echt niet dat het over Flipje zal gaan... Ze had weer een record gezwommen volgens mij afgelopen weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef waxmask het volgende:
Femke van Heemskerk in Nieuwsuur zo meteen![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb ooit in de klas gezeten met Youp v/h Hekquote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef md89 het volgende:
[..]
De meeste mensen hoeven niet door het puin te zwemmen terwijl de lijken naast je drijven.....
Ook minder mensen aan het buffetquote:
Monique staat niet genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En terecht!!![]()
Jo is gewoon wappie. Die weet biet beter.
Maar onze hoogbegaafde labiele doos is mogelijk nog erger met haar direct doorlullen en gestookt.
Dus eerst mo maar weg.
ze is iig een van de meiden die tegen Jo op durft te komen. de rest houden allemaal hun bek!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.
Ik krijg anders wel de indruk als ik soms naar de streams kijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dood bent dan zit je ook niet in een RLS
Eindelijk weer ff een goed berichtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Dark het volgende:
[..]
En ik heb ooit in de klas gezeten met Youp v/h Hek![]()
Daar lees je ook niets over..............
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Vind Sharon een stoere meid en ze zegt gewoon wat heel veel bewoners dus denken, geen zin in een gesprek met domme doos
Tegen Gerard zat ze dat anders net wel te suggereren hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar Sharon claimt dat ook niet, Jo wel.......
was het dan een spel Chanel??? echt he gewoon een aanfluitingquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een btje klaar met hoe de geheimen het huis is komen en hoe de bewoners ze aan elkaar verraden.
Spel totaal weg!
Jammer genoeg zei ze dat laatste niet hardopquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Vind Sharon een stoere meid en ze zegt gewoon wat heel veel bewoners dus denken, geen zin in een gesprek met domme doos
O, ik dacht dat het al bekend was.quote:
JAquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Mooi gesprek tussen Gerard en Sharon![]()
Let me guess; Jo lult over onredelijke Sharon en Flip is het helemaal met haar eens?
vind dat sharon het toch goed heeft volgehoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef itsme het volgende:
[..]
ze is iig een van de meiden die tegen Jo op durft te komen. de rest houden allemaal hun bek!
Ben niet echt een sharon fan maar alleen daardoor heeft ze wat punten gewonnen.
Pleur ze uit net als ik en trol nog een beetje na in het forum hierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben een btje klaar met hoe de geheimen het huis in komen en hoe de bewoners ze aan elkaar verraden.
Spel totaal weg!
geen appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Joanne, Aafke en Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het al bekend was.![]()
Maar Jo dus wel en de andere is nog niet bekend?
Aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het al bekend was.![]()
Maar Jo dus wel en de andere is nog niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |