Ach hoe toevallig. Moet dit meiske met een interessant geheim maar verder weinig inbreng in het huis, niet anders dan het aanhangsel van de populaire man, het nu hebben van de stemmers van Gerard. Beetje jammer en doorzichtig dit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Sharon hoopt dat de Gerard stemmers op haar zullen stemmen
Heeft ie een mening of is ie gewoon spreekbuis voor Jo??quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ooo flip is het niet eens met de mening over de Shar - Jo situatie. Natuurlijk niet
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?quote:
Op sharon, schatquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef mazaru het volgende:
Hou je mond Aafke! Straks gaat die rat nog drukken op Aafke!
NEE! Want joanna doet haar zender niet af als ze naar de wc gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?
Triest...Geheim te danken aan iets buiten haar....haar deelname afhankelijk van iemand anders zijn achterban....dat noemen ze in de natuur parasieten...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Sharon hoopt dat de Gerard stemmers op haar zullen stemmen
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe dik kan een betonnen plaat zijn ?
Dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
Waar kan ik vinden wie op wie gestemd heeft?
Ik weet nog wel een kerncentrale waar ze een heel dikke kunnen gebruiken..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet dennis alles vanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is hij niet haar buikspreekpop dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ie een mening of is ie gewoon spreekbuis voor Jo??
nog nergens toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
Och, overgewicht kan je kwijt raken, een karakter zoals dat van Jo niet....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ondertussen staat ze altijd te eten, kwam ze meteen met de taart, zeurt ze altijd over eten, stond ze meteen bij de Verleidings kast, maar dan NOG mag je niet zeggen dat het een vetklep is...![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Nah, sterven.......acute diarree is ook goed, toch?
Zeer zeker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat geer straks sharon echt ff bijvalt als dat nodig is ,maar dat doet ie wel
Nog nergens.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
In sommige bankgebouwen................quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |