Watermeloenen met druiven in dit gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
Dat hoeft ze ook niet te zeggen. Sommige dingen zijn zo overduidelijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig dat je af en toe de streams aanzet. Want ze heeft niks gezegd wat hierop leek of ook maar enigszins naar verwees.
Als Mo genomineerd geweest zou zijn, had je nu de binnenkant van je scherm droog zitten wrijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het al bekend was.![]()
Maar Jo dus wel en de andere is nog niet bekend?
Wat wil je nou met je zweepje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Watermeloenen met druiven in dit geval
Het neukt welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En terecht!!![]()
Jo is gewoon wappie. Die weet niet beter.
Maar onze hoogbegaafde labiele doos is mogelijk nog erger met haar direct doorlullen en gestookt.
Dus eerst mo maar weg.
Sharon kan altijd een gesprek aanvragen in de KVDW. Ze hebben daar en psychologe. En als morgen haar geheim bekend is kan ze er 100uit over praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Joanne kan daar wél vrijuit over praten en symphatie voor krijgen van de andere bewoners... en Sharon niet.. die zit het op te kroppen...
Zag je dat dan niet, Sharon sleurde Beppie zo van dat nest af en riep...........ach ik herhaal het hier maar nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er een bitchfight tussen Jo en Sharon.
Vanwaar die SL?
wat denk je zelf, iets met smquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat wil je nou met je zweepje?
Dodelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef suzi1 het volgende:
negeren, ook een goeie bij dit soort gevallen
Heerlijk dit!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
En jo probeert het gewoon weer!En sharon negeert het volkomen!
Oké. Maar van de zin zelf neem ik geen woord terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Hoeren en trollen moet je ook gewoon negeren dat kleineert zequote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
En jo probeert het gewoon weer!En sharon negeert het volkomen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
En Jo straks: Ja, ik bood mijn facking excuses aan en ze reageert gewoon niet! Facking onbeleefd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
En Jo straks: Ja, ik bood mijn facking excuses aan en ze reageert gewoon niet! Facking onbeleefd.
Ervaringquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoeren en trollen moet je ook gewoon negeren dat kleineert ze![]()
Nee de mijne is traanbestendig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als Mo genomineerd geweest zou zijn, had je nu de binnenkant van je scherm droog zitten wrijven.
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
jij kan gedachten lezen !quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Gaat Jo zo zeker weer lopen pruilen...
"Zag je dat? ik deed toch lief? Maar ze doet gewoon heel naar tegen me... terwijl ik het echt fakking 1000% waar goed bedoel... ik ben gewoon lief, ik ben echt fakking 1000% lief!! Maar ze doet heel erg naar tegen mij... "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |