Ohh sneaky... me like!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja een verborgen clue (hoopte dat ze al die namen uit haar hoofd moest herhalen). Sharon lag meer voor de hand inderdaad, is zijn enige echte vrouwelijke maatje.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
De moeder van Jo is zo mogelijk nog gekker dan Jo Jo eruit en mams erin.
Machtigquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Stop de stekker er maar in!
[ afbeelding ]
doet ze stiekumquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben benieuwd of ze nog sorry gaat zeggen tegen sharron
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de kluisinhoud is weer aangepast.
[ afbeelding ]
Het blijft een raar fenomeen dat lui als een haas een topic willen aanmaken terwijl ze weten dat de Lapo bezitter er snel zat mee zal zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Mods, ik had lapo, maar gooi de mijne maar dicht.
Thanks LS!
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou stoppen met SS? Het lijkt er op dat nu weer Laura je favoriet is?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat het Laura en Joanne waren geweest die genomineerd stonden. Dat was een win/win situatie geweest.
Ben het over het algemeen met je eens..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.
En favoriet heb ik niet meer. Die is onterecht naar huis gestuurd.
Wat ik merk is dat Laura een heel subtiel spelletje aan het spelen is en dat ze in al haar braafheid volgens mij over lijken gaat en dat vind ik dan wel weer mooi.
Joanna is zo irritant dat ze gewoon nodig is
Karim mag van mij winnen
Gerard goede tweede of derde worden
Flip kan nog redelijk irritant meedoen met Jo
Maik had allang weg moeten zijn
Alex nog even voor Laura maar als ze met hem klaar is kan hij weg
Aafke en Sharon zijn programma opvulling en kunnen wat mij betreft naar huis.
Voor mij Jo en Moquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat het Laura en Joanne waren geweest die genomineerd stonden. Dat was een win/win situatie geweest.
Je zorgt er toch wel voor dat Gerard hier komt posten als het programma voorbij is en hij gewonnen heeft?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Pablolaatje het volgende:
@Day: zie mijn reactie naar TimeJumper vorige cos p.11
Daar had ik ook op gehoopt, en dan geen derde. Wat een nepwijven allebei.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik trek haar niet meer, what to do what to doquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Sjalalamantha het volgende:
O gelukkig, er is weer Jo in beeld.... zucht
Oh, even terug naar vorige COS dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Pablolaatje het volgende:
@Day: zie mijn reactie naar TimeJumper vorige cos p.11
Sorry, maar had de kluisstanden aangepast en zag knopje volgende topic. Dus die heb ik ff in de OP aangepast.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Mods, ik had lapo, maar gooi de mijne maar dicht.
Thanks LS!
Ik miste haar al...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Sjalalamantha het volgende:
O gelukkig, er is weer Jo in beeld.... zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
huis- tuin- en keukenbotox voor de gewone vrouwquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, well said Markyquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben het over het algemeen met je eens..
Ze maken het er zelf naar dat je ze de overwinning niet gunt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar had ik ook op gehoopt, en dan geen derde. Wat een nepwijven allebei.
Tegen inkoopprijs?quote:
Daar betaal je niet voor. Dat raap je nog niet op uit de vuilcontainerquote:
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef ikke79 het volgende:
hij heeft me nog niet ten huwlijk gevraagd.dat zal ie ook niet meer doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ving iets op over thee wat je in bijna geen enkele supermarkt kunt kopen, waarom het jezelf makkelijk maken als je liever moeilijk doetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar betaal je niet voor. Dat raap je nog niet op uit de vuilcontainer
lijkt me niet, we mochten niet eens zien dat sharon boos wasquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben benieuwd of ze nog sorry gaat zeggen tegen sharron
Nee.. Tell mequote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef danilel het volgende:
@Pablolaatje,
Heb je gister toevallig gezien wat Gerard had uitgespookt tijdens het schoonmaken vd vis?
Zo ja, wat dacht je toen?
ik ben dr voor je skattiequote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 3/4 keer op Pablo gereageerd maar niks terug
ik heb haar niet voorbij zien komen bij de ibood huntquote:
Oh sorry, t gaat ook zo snel of de cos is al dicht.. Nog prangende vragen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 3/4 keer op Pablo gereageerd maar niks terug
Ja zullen we haar voortaan Luira noemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Stability het volgende:
als laura niet met haar benen gekruist staat , staat ze wel met haar armen over elkaar...wat heeft dat kind een verschrikkelijk sloom voorkomen, pffff
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben volgens mij vandaag censuur op Laura en Alex heb ze nog geen een keer zien kroelen op de streams...
Hij deed net alsof hij zich met een groot keukenmes gesneden had (ingewanden vd vis op zijn arm)quote:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben volgens mij vandaag censuur op Laura en Alex heb ze nog geen een keer zien kroelen op de streams...
Ik kom niet verder dan een top 2.... Karim en Gerard.. en zelfs die wisselen nog elke keer van positie...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Aaf en Sharon lekker blijven Jo mag wel naar huis van mij.
Tsja, wel beetje jammer dat we nu zelfs als ze op de plee zit haar gezeik moeten aanhoren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan hoor je gezeik, dat zijn we toch allang gewend
okquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja zullen we haar voortaan Luira noemen?
en dat denk jijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
goed moment om jo ff de waarheid te zeggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wil je het kopiëren, want ik heb er ook overheen gelezen
Alsje!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja een verborgen clue (hoopte dat ze al die namen uit haar hoofd moest herhalen). Sharon lag meer voor de hand inderdaad, is zijn enige echte vrouwelijke maatje.
Ok thank s..!! Ik vroeg dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Capaja het volgende:
in de vorige cos werd er gevraagd waar/wanneer Jo 2 keer haar moeder heeft "gesproken"
dat klopt wel
1 keer door de telefoon waar ze geer niet eens voor bedankte
en 1 keer met de afscheidsbrieven van guido, servio en flip
Sharon is al geweest denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon heeft het moeilijk en terwijl ik deze cap neem wordt Jo naar de KVDW geroepen, ja verschil moet er zijn!
[ link | afbeelding ]
Laura is fakking irritant en het goedkope NSB meisje om andere mensen te gebruiken om zelf in beeld te blijven. (aan andere spelers kan je zien dat je andere niet hoeft te misbruiken om interessant te zijn)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.
En favoriet heb ik niet meer. Die is onterecht naar huis gestuurd.
Wat ik merk is dat Laura een heel subtiel spelletje aan het spelen is en dat ze in al haar braafheid volgens mij over lijken gaat en dat vind ik dan wel weer mooi.
Joanna is zo irritant dat ze gewoon nodig is
Karim mag van mij winnen
Gerard goede tweede of derde worden
Flip kan nog redelijk irritant meedoen met Jo
Maik had allang weg moeten zijn
Alex nog even voor Laura maar als ze met hem klaar is kan hij weg
Aafke en Sharon zijn programma opvulling en kunnen wat mij betreft naar huis.
dat ze pas 20 is he? ze heeft een heel oud gezicht vind ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon heeft het moeilijk en terwijl ik deze cap neem wordt Jo naar de KVDW geroepen, ja verschil moet er zijn!
[ link | afbeelding ]
Waren weldegelijk meerdere malen lebberend in beeld (helaas)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Geldt ook voor mij. Sharon is een goeie 3e.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een top 2.... Karim en Gerard.. en zelfs die wisselen nog elke keer van positie...
Jo leeft nog...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Dark het volgende:
Navond saam![]()
Waarom is Sharon zo verdrietig?
En dan is Aaf nummer 4!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Day het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Sharon is een goeie 3e.
Een hoop ballast....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Dark het volgende:
Navond saam![]()
sherie troost jo voor de nominatie, krijgt grote bek trug en jo zegt dat het om haar gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Dutchdress het volgende:
War is er nou precies voorgevallen tussen Sharon en Joanna?
I see what you did there!quote:
Yeap. Top meid!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Sharon best wijs en begrijpend voor haar leeftijd.
Ze moet de aandacht delenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Dark het volgende:
Navond saam![]()
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherie troost jo voor de nominatie, krijgt grote bek trug en jo zegt dat het om haar gaat.
juist! ik vind haar gewoon tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Woont ze niet op Kop van Zuid? Ze is in ieder geval wel een typische Meent-meisje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef henk.jansen het volgende:
ff tussendoor komt Jo nu uit R'dam Overschie ?
daarom opbokken met dat botox vrouwtje!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....
Klopt, maar het is ALTIJD hetzelfde... ik ben dr wel op uitgekeken...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Ik ben geen Jo liefhebber, maar ik denk dat het programma zonder haar minder lol zou opleveren voor ons allen. Hoe irri ze ook is, ze zorgt voor spanningen in dit huis. Je hebt gewoon mensen zoals zij nodig voor goede televisie .
Just my 2 cents
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Joquote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef henk.jansen het volgende:
ff tussendoor komt Jo nu uit R'dam Overschie ?
ik zie geen lol in haarquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Ik ben geen Jo liefhebber, maar ik denk dat het programma zonder haar minder lol zou opleveren voor ons allen. Hoe irri ze ook is, ze zorgt voor spanningen in dit huis. Je hebt gewoon mensen zoals zij nodig voor goede televisie .
Just my 2 cents
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Just my 2 cents
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Jo
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....
dat zie ik fakking 20000000000% liever dan een zelf ingenomen bvitchquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
me too ,alleen een beetje naief soms
Dat ze een toppertje is en dat Sharon niet moet zeiken?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
goed moment om jo ff de waarheid te zeggen
200.000 % Oneens!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Just my 2 cents
Kop van Zuid kan ze denk ik niet betalen geloof nooit dat ze veel klanten heeft, misschien aan de andere kant van de voetgangersbrug die ze gaan bouwen op de Kaapquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Woont ze niet op Kop van Zuid? Ze is in ieder geval wel een typische Meent-meisje.
Flip en Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?
Voornamelijk met/over zichzelf...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?
opportuniste 1e klasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
En zoals eerder voorspeld, Mo trekt weer richting Gerard en Karim.
Zonder spanningen konden we geen kanten kiezen. En Servio missen, tjah. Zoveel alcohol is het spel eenmaal niet meer ingegaan. Theekransjes en breien, daarmee moeten we het maar doenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!
Vind ik ook voor een 20 jarige hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!
Hij is grappigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Jo
Oke tnx.quote:
goed plan !!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
Ze schuiven het geheim van Sharon in de schoenen van Maik! Maik raden, geheim bekend en Sharon wordt intressant voor de stemmers want dan heeft ze wat te vertellen! [ afbeelding ]
Huubquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...
gerebeer is slim genoegquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
En zoals eerder voorspeld, Mo trekt weer richting Gerard en Karim.
Volgens mij niet hoor, hebben ze ze gewoon op de vrouwen laten stemmen om de afspraken te niet te doen..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn er sancties nav de nominatieafspraken?
Volgens mij heeft Maik gewoon geen last van begrip............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
alleen jammer dat maik traag van begrip is
+ erg rechtlijnig. Ik kan haar missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ja gezellie met ze alle rond het kampvuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Aaf en Sharon lekker blijven Jo mag wel naar huis van mij.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kop van Zuid kan ze denk ik niet betalen geloof nooit dat ze veel klanten heeft, misschien aan de andere kant van de voetgangersbrug die ze gaan bouwen op de Kaap
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef mazaru het volgende:
Laat Joanne een rat nadoen!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel... mister Badjas is dit morgen over 5 minuten allemaal weer vergeten en zegt morgen dat Sharon in de 2e kamer heeft gezeten voor de partij van de vrijheid van wilde paarden....
Ze woont toch boven de botoxtoko van MammieJo??quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
De zaak is wel daar, geloof ik. En dacht dat ze dichtbij woonde. Maar ik kan me vergissen.
Ik denk dat ze het in spiegelschrift op zijn achterwerk moeten zetten zodat hij af en toe kan spieken, met permanent-marker oid.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja das de vraag ... Hij moet er nog een nachtje over slapen
Lief van Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu wel medelijden met Sharon. Haar emoties zitten zo hoog...
Laat die kamer toch open gaan, dan kan Maik drukken is zij ervan af
Betrapt! Jij bent dus pas gaan kijken na de leuke kinderaflevering van vanavond!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |