quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef marky het volgende:[..]
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.
En favoriet heb ik niet meer. Die is onterecht naar huis gestuurd.
Wat ik merk is dat Laura een heel subtiel spelletje aan het spelen is en dat ze in al haar braafheid volgens mij over lijken gaat en dat vind ik dan wel weer mooi.
Joanna is zo irritant dat ze gewoon nodig is
Karim mag van mij winnen
Gerard goede tweede of derde worden
Flip kan nog redelijk irritant meedoen met Jo
Maik had allang weg moeten zijn
Alex nog even voor Laura maar als ze met hem klaar is kan hij weg
Aafke en Sharon zijn programma opvulling en kunnen wat mij betreft naar huis.
Laura is fakking irritant en het goedkope NSB meisje om andere mensen te gebruiken om zelf in beeld te blijven. (aan andere spelers kan je zien dat je andere niet hoeft te misbruiken om interessant te zijn)
Joanna is fakking irritant met haar moeder en haar mega-ego, maar mag blijven want we willen toch amusante tv
Karim mag van mij winnen
Gerard mag van mij winnen
Sharon mocht eerst van mij ook winnen, maar had het er toen over dat ze met die ton goede doelen wilde steunen. Nah als ik ergens een hekel aan strijkstokken heb dan is het dat wel.
Dus goede 2e of 3de.
Alex, die is niet meer te helpen. Moeder van Joanne plaatst volgens mij ook geen ruggegraatjes.
Dus exit met die gozer.
Maik moeten ze gewoon zacht voor zijn, spuitje zodat hij in een coma weg kan zakken. Hij doet toch niet anders
Aafke mag blijven omdat ze zo goed salto's kan (als ze drinkt) maar mag niet winnen van mij. Waarom, iemand die zoveel feest, die moet het eerst verdienen om zoveel te winnen