Ohh sneaky... me like!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja een verborgen clue (hoopte dat ze al die namen uit haar hoofd moest herhalen). Sharon lag meer voor de hand inderdaad, is zijn enige echte vrouwelijke maatje.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
De moeder van Jo is zo mogelijk nog gekker dan Jo Jo eruit en mams erin.
Machtigquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Stop de stekker er maar in!
[ afbeelding ]
doet ze stiekumquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben benieuwd of ze nog sorry gaat zeggen tegen sharron
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de kluisinhoud is weer aangepast.
[ afbeelding ]
Het blijft een raar fenomeen dat lui als een haas een topic willen aanmaken terwijl ze weten dat de Lapo bezitter er snel zat mee zal zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Mods, ik had lapo, maar gooi de mijne maar dicht.
Thanks LS!
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou stoppen met SS? Het lijkt er op dat nu weer Laura je favoriet is?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat het Laura en Joanne waren geweest die genomineerd stonden. Dat was een win/win situatie geweest.
Ben het over het algemeen met je eens..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik cos alleen heb vandaag de streams nog niet aan gehad.
En favoriet heb ik niet meer. Die is onterecht naar huis gestuurd.
Wat ik merk is dat Laura een heel subtiel spelletje aan het spelen is en dat ze in al haar braafheid volgens mij over lijken gaat en dat vind ik dan wel weer mooi.
Joanna is zo irritant dat ze gewoon nodig is
Karim mag van mij winnen
Gerard goede tweede of derde worden
Flip kan nog redelijk irritant meedoen met Jo
Maik had allang weg moeten zijn
Alex nog even voor Laura maar als ze met hem klaar is kan hij weg
Aafke en Sharon zijn programma opvulling en kunnen wat mij betreft naar huis.
Voor mij Jo en Moquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat het Laura en Joanne waren geweest die genomineerd stonden. Dat was een win/win situatie geweest.
Je zorgt er toch wel voor dat Gerard hier komt posten als het programma voorbij is en hij gewonnen heeft?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Pablolaatje het volgende:
@Day: zie mijn reactie naar TimeJumper vorige cos p.11
Daar had ik ook op gehoopt, en dan geen derde. Wat een nepwijven allebei.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik trek haar niet meer, what to do what to doquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Sjalalamantha het volgende:
O gelukkig, er is weer Jo in beeld.... zucht
Oh, even terug naar vorige COS dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Pablolaatje het volgende:
@Day: zie mijn reactie naar TimeJumper vorige cos p.11
Sorry, maar had de kluisstanden aangepast en zag knopje volgende topic. Dus die heb ik ff in de OP aangepast.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Mods, ik had lapo, maar gooi de mijne maar dicht.
Thanks LS!
Ik miste haar al...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Sjalalamantha het volgende:
O gelukkig, er is weer Jo in beeld.... zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
huis- tuin- en keukenbotox voor de gewone vrouwquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, well said Markyquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben het over het algemeen met je eens..
Ze maken het er zelf naar dat je ze de overwinning niet gunt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar had ik ook op gehoopt, en dan geen derde. Wat een nepwijven allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |