Mwah, hoe kom je er bijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
Ik denk dat het merendeel van de kijkers Aafke er wel in wil houden, zij is toch een beetje de vrolijke noot. Jo's deelname is hoogstwaarschijnlijk onderdeel van een sponsordeal, dus de kans dat zij gaat lijkt klein, tenzij er is afgesproken dat ze exit gaat op het moment dat ze genomineerd is. Dat valt ook niet uit te sluiten, want Jo zei net nog dat ze niet verwacht had dat ze daar zou kunnen wennen.quote:
Er zijn ook zoveel valse Fennekes in omloop hier!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
Knuffel terug omdat je Gerard moet missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
ja ik zag het vanmiddag indd...ik zei nog dat het wel waar was , omdat ik eric dus wel geloofde..maar ja, nu zien ze het zelf dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Oneerlijk
28 maart om 21.13
Joanna is verdrietig.
Ze maakt zich zorgen over haar populariteit. Ze zegt: "Ik word altijd beoordeeld op verkeerde dingen!" Sharon probeert haar te troosten: "Je weet nooit wat anderen denken." Joanna vind dat ze tijdens de show van vandaag weinig van haarzelf heeft kunnen laten zien.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
Sharon niet, dat is echt een lieve meid. Bovendien maakt ze heel veel emoties los met haar verhaal van de tsunami.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik acht de kan groot dat aafke of sharon naar huis gaat...
oh, moet ze een speciale jank-outfit aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft geen outfit meer!!!!!!!!!
* Ireth bezeikt zich nou even...
Lol! De opvolger van Mien dobbelsteen bij witte reus?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze hoopt gesponsord te worden door een schoonmaakmiddel. Ik zie haar al gaan in een Sorbo reclame
Oja hoor zelf ik wil nog in zo'n t-shirt lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
hoorden jullie dat ze wil naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stem stuur even tsirts smet SEND JO HOME!!
Ze wil een vuilniszak aanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Heb je geen vergrootglas voor me?quote:
???quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef mangalie het volgende:
Wat zei Flip nou? Jo heeft twee keer haar moeder gesproken?? Ik dacht maar keer..
dan kan ze ook wel naar huis!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
doet haar ex-schoonmoeder vast wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan kan ze ook wel naar huis!!
Opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |