Ja wat wil je ook, die microfoons begeven het allemaal door die snerpende jankende viswijven.quote:
zweer je dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kvind het echt heel heel heel heel erg sneu... echt waar... fakking 1000% echt eerlijk waar....![]()
([ afbeelding ])
O dat heb ik niet gehoord?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Je vergeet er ergen fakking tussen te zettenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mijn hondje!!! Erewoord!
([ afbeelding ])
heb dat net ook gehoord van joquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef itsme het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gehoord?
echt?![]()
Hoorde wel dat jonge meiden voor Flip gestemd hadden.
Jo weet heel goed dat ze een walgelijk wijf is.![]()
Ja Laura je bent inderdaad de saaiste doos uit het huis,.
Dat wij dat al langer wisten stond al lang vast, het verbaast me steeds weer dat ze het op de streams opelijk toegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En waar is het voor ons verbazende feit?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
En dat het hele crisisteam ook gewoon uitrukt.
Ow kut....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet er ergen fakking tussen te zetten![]()
(quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mijn hondje!!! Fakking Fakking Fakking Erewoord!
()
AMEN !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef itsme het volgende:
Laura: Dan moet jer niet zo saai op bed gaan liggen. actie. WTF!![]()
Hou op!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef itsme het volgende:
Laura: Dan moet jer niet zo saai op bed gaan liggen. actie. WTF!![]()
en komt hier weer mee op televisie. Sharon ook dus bye bye Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef rita1959 het volgende:
Nou nou wat een aandacht voor Jo die krijgt er vanavond een hoogtepunt van hoor
Nee, ze is niet rot van binnen... ze bedoeld het goed...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat een verongelijkt, ontevreden, naar mens, zoals ik het hier allemaal lees. Daar word je lelijk van Joanna en daar werkt geen lieve moedertje of botoxkuurtje tegen.
quote:
Idd want we hebben geen zin in fase 3.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
Oh god dit wordt eng hoor kan er een psychiater naar binnen.
Zo klopt het!quote:
Zie je ze zegt wel wat goede dingen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura die tegen Jo zegt: "Dan moet je niet zo saai op bed gaan liggen, actie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |