SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Even schijt aan de niet zwaaienregel![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Laten we een actie beginnen
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....* danilelrent effe met een chemisch toilet naar knagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Jo is genomineerd wat zielig,,,,!!!!Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waar is het voor ons verbazende feit?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Jij durft!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Even schijt aan de niet zwaaienregel![]()
Raarrrr idd... Zou ze haar zen-tuintje ook missen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
het wordt haar nooit gegund......gek he
haha nee Jo weet fakking zeker dat alle die jonge meisjes op Flip hebben gestemd en dat die niet op haar stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Kvind het echt heel heel heel heel erg sneu... echt waar... fakking 1000% echt eerlijk waar....quote:
zou ze een echte zombie zijn dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef itsme het volgende:
Nee alleen Jo kan er niet tegen dat ze genomineerd is. Alleen Jo is zielig. Alleen Jo wordt het niet gegund. Alleen Jo heeft een heel speciaal geheim.
Ik hou met iedereen rekening...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |