quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
Het naslagwerk van ome Jan:
[ afbeelding ]
Klaar!!!
een heel klein btje??quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef bazb het volgende:
[..]
Je bent niet aan het spammen om lapo te hebben toch?
Mo als het goed is..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef D. het volgende:
Wie heeft Philips geheim geraden? Of weten we dat nog niet?
Correctie chocolaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef md89 het volgende:
IK IK IK..IK wil chocolade..IK mag er 1 extra..IK wil de grootste..IK heb dat stofje nodig![]()
![]()
![]()
Voor Jo: een hele dag geen "ik" of "mijn moeder" zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
we moeten ff een echte zware opdracht verzinnen...voor flip of jo
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga die poepfabriek van je uitlaten....
Moquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het geheim van Flip is geraden lees op net5. door wie dan?
In Libiëquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga die poepfabriek van je uitlaten....
On(fakking)mogelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef danilel het volgende:
Stomme vraag misschien.
Kunnen we geen poll maken met opdrachten en er namens FOK! 1tje insturen?
(FOK! op Net5)
kijk zoiets bedoel ik nou jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor Jo: een hele dag geen "ik" of "mijn moeder" zeggen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
On(fakking)mogelijk.
Ze zijn nu zo gewend aan die achterlijke kleutermissies, dat ze spontaan overspannen raken als ze een opdracht van niveau krijgen......
hoeft niet, ze douchen toch al bijna nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Jo: wie gaat dan de badkamer schoonmaken als ik weg ben?
Ik stem voor Laura....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
ja!! JA!! jij snapt hetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef danilel het volgende:
Stomme vraag misschien.
Kunnen we geen poll maken met opdrachten en er namens FOK! 1tje insturen?
(FOK! op Net5)
die blijft gewoon schoon als de viesnek naar huis is toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
iemand die het WEL kan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
sharon was het laatst toch aan het doen, toen jo smeekte of zij het zelf mocht doen? en daar ging sharon....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
http://reviews.conrad.nl/(...)-reviews/reviews.htm
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
Hmm, luie Laura en de koene Ridder mogen wel eens zo'n opdracht als Servio had, butleren, iedereen op zijn wenken bedienen maar dan wel in kamermeisje en butler outfit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk zoiets bedoel ik nou jadat is zwaar...
en voor luie laura en haar stoere ridder ook iets ,. laura mag niet 1 keer gapen of liggen
en alex mag achter niemand aanlopen of aanraken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
Ze heeft door dat het laten nadoen van een zombie wellicht niet het grootste compliment was.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft door dat het laten nadoen van een zombie wellicht niet het grootste compliment was.
Ciao BQquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
Jo EIST weer een stream. Ik ben er weg van. Fijne avond allemaal.
Mooie gifjes weer mazaru.quote:
die is te moeilijk voor ze...doe dan 20000 pannenlappen...recht toe recht aanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kunnen we ze niet drie dagen en nachten aan het werk zetten? Er zijn twee setjes breipennen in het huis. Beetje wol er bij doen en ze moeten zorgen dat ze donderdagavond 15.000 knuffelbeestjes hebben gemaakt! Voor de kindertjes in Japan of zo!!
Ciao Ruudemans.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
die is te moeilijk voor ze...doe dan 20000 pannenlappen...recht toe recht aan
Ik weet zeker dat Aafke hele leuke dingen kan doen met die breinaalden, bij Laura bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat er dan beweging in komtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kunnen we ze niet drie dagen en nachten aan het werk zetten? Er zijn twee setjes breipennen in het huis. Beetje wol er bij doen en ze moeten zorgen dat ze donderdagavond 15.000 knuffelbeestjes hebben gemaakt! Voor de kindertjes in Japan of zo!!
Nu kom je ergens!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie is er naast Jo en Aafke genomineerd? Sharon?
jepquote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie is er naast Jo en Aafke genomineerd? Sharon?
Is Laura zwanger?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik weet zeker dat Aafke hele leuke dingen kan doen met die breinaalden, bij Laura bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat er dan beweging in komt
Haha, laat ze dan een lapjessprei breien, dan pas weer luieren als ze gezamelijk een lap van 2X2 meter hebben gemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
Nieuw in ons assortiment..... Depressieve botox!quote:
Jij hebt de bezem alquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent de mooiste in het huis en niet arrogant![]()
![]()
![]()
nou mag je me bij elkaar vegen
Dan is hetquote:
Ik schakel gewoon even over naar Jo, dit wil ik niet missen. Kijken hoe lang ik dit volhoud.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft door dat het laten nadoen van een zombie wellicht niet het grootste compliment was.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nieuw in ons assortiment..... Depressieve botox!
maar schieten die japanse mensen iets op met pannenlappen op dit moment dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
Jo moet eens platgespoten worden en een aantal jaar gedwongen opgenomen worden.....quote:
* danilelkomt al met stoffer en blik aanlopen, neemt meteen secondelijm mee om de brokstukken aan elkaar te lijmenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent de mooiste in het huis en niet arrogant![]()
![]()
![]()
nou mag je me bij elkaar vegen
ja, en Sharon heeft de leiding!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu kom je ergens!
Lijkt me een hele goeie.....
De rest van de tijd naast de missies knuffels maken voor japanse kinderen....
Vooral vermelden dat er een Tsunami is geweest
geen idee, dan sturen ze ze maar naar belgie ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar schieten die japanse mensen iets op met pannenlappen op dit moment dan?
hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilelkomt al met stoffer en blik aanlopen, neemt meteen secondelijm mee om de brokstukken aan elkaar te lijmen
Ik ook!quote:
streams volgenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe weten we al wie er zijn genomineerd als de uitslag morgen pas bekend wordt gemaakt?
omdat we vanmiddag gestreamd hebben...dan kom je nog wel eens wat aan de weetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe weten we al wie er zijn genomineerd als de uitslag morgen pas bekend wordt gemaakt?
Ik vind Laura ook niet lelijk, verdere eigenschappen buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo moet eens platgespoten worden en een aantal jaar gedwongen opgenomen worden.....
mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef pullup het volgende:
Ze zit nog echt met die zombie opdracht ook
Voor mijn part, maar niet ten koste van Jo en Aaf.quote:
Idd, het meeste door wat ze niet zeggen en aan de gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat we vanmiddag gestreamd hebben...dan kom je nog wel eens wat aan de weet
Genieten ditte, nog ff wachten hoor met brokken rapenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilelkomt al met stoffer en blik aanlopen, neemt meteen secondelijm mee om de brokstukken aan elkaar te lijmen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo moet eens platgespoten worden en een aantal jaar gedwongen opgenomen worden.....
Mo is khoerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef Day het volgende:
En die Mo is echt om te kotsen met dat geslijm!
Ze wil terug naar ko pi pi om de mensen daar te helpen vertelde haar moeder.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft een goed doel voor haar geheim, welke ze nog niet kan vernoemen totdat het geheim bekend is........
RESPECT!
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft een goed doel voor haar geheim, welke ze nog niet kan vernoemen totdat het geheim bekend is........
RESPECT!
Daar heeft Flashbox vast nog wel een opname van.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Samboraa het volgende:
Ik wil de rap van Geer nog een keer zien.. door onverwacht bezoek niets van kunnen verstaan
Ja had haar moeder ook vertelt in de live uitzendingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
RESPECT!
Maar toen moest ik hard werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat we vanmiddag gestreamd hebben...dan kom je nog wel eens wat aan de weet
Juist dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
we gunnen het haar niet omdat ze een boom in de tuin heeft.......nou al had ze 10 bomen het karakter he dat doet het hem
ja alles wees er op...en kijk maar naar jo nu...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar toen moest ik hard werken
Ze hebben het de bewoners al gezegd dan ofzo?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heeft Flashbox vast nog wel een opname van.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef danilel het volgende:
Jo tegen Sharon;
Ja jouw ouders zitten in de slappe was ............
Sharon; "ja maar ik moet er ook voor werken".
Jo STOP, houd je snetter......
Thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
Ben er mee bezig, dus nog even geduld, hij komt vanzelf.
Jij snapt um heksjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
we gunnen het haar niet omdat ze een boom in de tuin heeft.......nou al had ze 10 bomen het karakter he dat doet het hem
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Jo= Helga?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
jo is gewoon bang voor thuis...omdat ze met herr flick loopt te rommelen
PB neem eens je pilletjes op tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!![]()
![]()
eindzege.... en dat is de guillotinequote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!![]()
![]()
Ik ookquote:
ja jezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
+1quote:
hier ook soms, stelletje prutsersquote:
graag blijven janken tot ik zeg dat ut genoeg is dan he....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
Tja, het is idd een beetje jammer.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Day het volgende:
Jo is gewoon zichzelf in dat huis.
Nou, wees er maar trots op!
die sjaal voor de stem mag ze thuis ook doen van mij!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
ik ik ik ik, mijn kookpunt heb is alweer bijna bereiktquote:
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
en als dat niet lukt, weten WIJ gelijk dat God toch niet bestaatquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
ik dans wel 1 keer 's nachts in mijn nakie in de tuin, jaagt de boze geesten wel weg .....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
Pb neem je pilletjes 2e keerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-oquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
Alleen daarom al moet ze blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef ikke79 het volgende:
het wordt toch echt tijd dat joanne naar huis gaat.wat is dat wijf een eigenheimer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PB staat voor psychisch probleem he????quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Sharon is van goudquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
RESPECT!
Lol, dit is niet zielig, dit is tenenkrommend, plaatsvervangend schaamte-gevoel gevend geneuzel.quote:
Ik zou het wel willen zijn, maar ik kan het niet. Sorry. Ik studeer iets te lang religiestudies om het niet meer te kunnen zijn/wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef bazb het volgende:
[..]
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-o
ik zal haar er niet uit stemmen, ik stem Aafke er in!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Willen jullie allemaal wel even aan de wens van Jo voldoen door haar niet eruit te stemmen.
Die medebewoners zijn al van die etterige bekstekkers die haar genomineerd hebben en nu is haar laatste hoop op jullie gevestigd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Laten we een actie beginnen
neem jij ook ff je pilletjes in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flippquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Flip: " Gerard hoeft dit helemaal net te winnen"![]()
ze waren al naar je op zoekquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ...? Ik...? *Nerveus om zich heen kijkt.*
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flipp
Ja doennnnnnnnnnn, om haar een schop onder haar hol te geven en eruit te bonjouren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Strak plan!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Herr Flippquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flipp
geen haar op mijn hoofd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Wat is dat mens dom.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Day het volgende:
Jo heeft geen zin om beoordeeld te worden.
Ja, dat moet je vooral aan een RLS meedoen.![]()
Hoooooooooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ...? Ik...? *Nerveus om zich heen kijkt.*
errug hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
het wordt haar nooit gegund......gek he
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Even schijt aan de niet zwaaienregel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Willen jullie allemaal wel even aan de wens van Jo voldoen door haar niet eruit te stemmen.
Die medebewoners zijn al van die etterige bekstekkers die haar genomineerd hebben en nu is haar laatste hoop op jullie gevestigd.
Oeh! geheime missie?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef suzi1 het volgende:
okay sharon, nu is het jouw beurt
pers die tranen eruit!!!
Het is zwaar als je moeder Theresa in het lijf van Doutzen Kroes bent denkt ze nu werkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Ireth het volgende:
Jo genomineerd??? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef rita1959 het volgende:
Goede avond allemaal, zo te horen heeft jo goede zelf kennis, wat een zeik wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....* danilelrent effe met een chemisch toilet naar knagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Jo is genomineerd wat zielig,,,,!!!!Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waar is het voor ons verbazende feit?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Jij durft!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Raarrrr idd... Zou ze haar zen-tuintje ook missen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
haha nee Jo weet fakking zeker dat alle die jonge meisjes op Flip hebben gestemd en dat die niet op haar stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Kvind het echt heel heel heel heel erg sneu... echt waar... fakking 1000% echt eerlijk waar....quote:
zou ze een echte zombie zijn dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef itsme het volgende:
Nee alleen Jo kan er niet tegen dat ze genomineerd is. Alleen Jo is zielig. Alleen Jo wordt het niet gegund. Alleen Jo heeft een heel speciaal geheim.
Ik hou met iedereen rekening...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |