quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
Het naslagwerk van ome Jan:
[ afbeelding ]
Klaar!!!
een heel klein btje??quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef bazb het volgende:
[..]
Je bent niet aan het spammen om lapo te hebben toch?
Mo als het goed is..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef D. het volgende:
Wie heeft Philips geheim geraden? Of weten we dat nog niet?
Correctie chocolaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef md89 het volgende:
IK IK IK..IK wil chocolade..IK mag er 1 extra..IK wil de grootste..IK heb dat stofje nodig![]()
![]()
![]()
Voor Jo: een hele dag geen "ik" of "mijn moeder" zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
we moeten ff een echte zware opdracht verzinnen...voor flip of jo
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga die poepfabriek van je uitlaten....
Moquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het geheim van Flip is geraden lees op net5. door wie dan?
In Libiëquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga die poepfabriek van je uitlaten....
On(fakking)mogelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef danilel het volgende:
Stomme vraag misschien.
Kunnen we geen poll maken met opdrachten en er namens FOK! 1tje insturen?
(FOK! op Net5)
kijk zoiets bedoel ik nou jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor Jo: een hele dag geen "ik" of "mijn moeder" zeggen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
On(fakking)mogelijk.
Ze zijn nu zo gewend aan die achterlijke kleutermissies, dat ze spontaan overspannen raken als ze een opdracht van niveau krijgen......
hoeft niet, ze douchen toch al bijna nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Jo: wie gaat dan de badkamer schoonmaken als ik weg ben?
Ik stem voor Laura....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
ja!! JA!! jij snapt hetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef danilel het volgende:
Stomme vraag misschien.
Kunnen we geen poll maken met opdrachten en er namens FOK! 1tje insturen?
(FOK! op Net5)
die blijft gewoon schoon als de viesnek naar huis is toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
iemand die het WEL kan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
sharon was het laatst toch aan het doen, toen jo smeekte of zij het zelf mocht doen? en daar ging sharon....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
http://reviews.conrad.nl/(...)-reviews/reviews.htm
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
Hmm, luie Laura en de koene Ridder mogen wel eens zo'n opdracht als Servio had, butleren, iedereen op zijn wenken bedienen maar dan wel in kamermeisje en butler outfit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk zoiets bedoel ik nou jadat is zwaar...
en voor luie laura en haar stoere ridder ook iets ,. laura mag niet 1 keer gapen of liggen
en alex mag achter niemand aanlopen of aanraken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
Ze heeft door dat het laten nadoen van een zombie wellicht niet het grootste compliment was.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft door dat het laten nadoen van een zombie wellicht niet het grootste compliment was.
Ciao BQquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
Jo EIST weer een stream. Ik ben er weg van. Fijne avond allemaal.
Mooie gifjes weer mazaru.quote:
die is te moeilijk voor ze...doe dan 20000 pannenlappen...recht toe recht aanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kunnen we ze niet drie dagen en nachten aan het werk zetten? Er zijn twee setjes breipennen in het huis. Beetje wol er bij doen en ze moeten zorgen dat ze donderdagavond 15.000 knuffelbeestjes hebben gemaakt! Voor de kindertjes in Japan of zo!!
Ciao Ruudemans.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
die is te moeilijk voor ze...doe dan 20000 pannenlappen...recht toe recht aan
Ik weet zeker dat Aafke hele leuke dingen kan doen met die breinaalden, bij Laura bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat er dan beweging in komtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kunnen we ze niet drie dagen en nachten aan het werk zetten? Er zijn twee setjes breipennen in het huis. Beetje wol er bij doen en ze moeten zorgen dat ze donderdagavond 15.000 knuffelbeestjes hebben gemaakt! Voor de kindertjes in Japan of zo!!
Nu kom je ergens!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie is er naast Jo en Aafke genomineerd? Sharon?
jepquote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie is er naast Jo en Aafke genomineerd? Sharon?
Is Laura zwanger?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik weet zeker dat Aafke hele leuke dingen kan doen met die breinaalden, bij Laura bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat er dan beweging in komt
Haha, laat ze dan een lapjessprei breien, dan pas weer luieren als ze gezamelijk een lap van 2X2 meter hebben gemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
die is te moeilijk voor ze...doe dan 20000 pannenlappen...recht toe recht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |