quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Annelies-G het volgende:
Hahahahaha, mijn man kijkt af en toe met een scheel oog mee", zijn reactie "das niets zo dat secret story"
Nou ik wil ze wel eens goed de mist in zien gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog steeds geen opdracht voor Betty Breipen, ik zeg.... houden zo.
Krijgr ze toch een titel?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Laura zit onder de pannen denken ze bij haar thuis.......trouwt een *goede partij*
Jonkvrouw laura, als U met U vingers knipt, wappert ze met haar orenquote:
Hoop juist dat ze er een krijgt waar ze compleet van uit haar stekker gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog steeds geen opdracht voor Betty Breipen, ik zeg.... houden zo.
bekstekker???quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop juist dat ze er een krijgt waar ze compleet van uit haar stekker gaat.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mooie actie voor Joanna, acteer dat je bent gedumpt door je vriend terwijl je in het huis zit
Dat doet ze zelf al, tis meer bezigheids therapiequote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
Opdracht voor Joanna, trek alles weer af wat je gebreid hebt de afgelopen dagen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mooie actie voor Joanna, acteer dat je bent gedumpt door je vriend terwijl je in het huis zit
en dan hou maar op met acteren want het is echt zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Joanna mag een dag lang niet in enkelvoud praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ik wil eigenlijk ook een aantal missies insturen, ongelofelijk slechte om het programma nog verder naar de klote helpen want kwaliteit is het toch al niet meer
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Joanna mag een dag lang niet in enkelvoud praten.
Da's wel een leuke...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
Opdracht voor Joanna, trek alles weer afMijn beeldscherm bleef ff hangen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ik wil eigenlijk ook een aantal missies insturen, ongelofelijk slechte om het programma nog verder naar de klote helpen want kwaliteit is het toch al niet meer
Sanctie voor de eerste persoon enkelvoudquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat is dan binnen 5 minuten bekeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |