komt niet eens vanavond maar morgen in de uitzending!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Als het al bekend is, waarom moeten we dan kijken zometeen?
elke keer als Jo kut roept of iets van die strekking kost het haar 100,00 uit de kluis!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
Leuke opdracht: Vertel Joanna dat haar vent nu een ander ligt te douwen en hou haar gemiep 2 uur vol! Indien je hersenen niet als pulp uit je oren komen lekken, dan ontvang je Joanna's hele kluisinhoud!
ze zei vanmorgen ook iets van Google maar nou dat werd dus door sommige gedaan allemaal bagger kwam er naar boven over oplichting mama en Beppie zelfquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dan weet dat ze naar huis moet en de angst komt dan echt want ze is hier veilig voor haar (ex) vriendje en als ze thuis komt zal ze wel op haar lazer krijgen (denkt ze) omdat ze er zo lang in is gebleven
geen kuisheidsgordel voor 5 jaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
Leuke opdracht: Vertel Joanna dat haar vent nu een ander ligt te douwen en hou haar gemiep 2 uur vol! Indien je hersenen niet als pulp uit je oren komen lekken, dan ontvang je Joanna's hele kluisinhoud!
Nou ik ben benieuwd....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
goeieavond mensen... ik zie dat ik vanavond weer spannende streams heb
[ link | afbeelding ]
dan ben ik fan van de SL!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
verslaafden... als fan heb je een poster op je slaapkamer hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |