Je begrijpt me wel rellert.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef versabommie het volgende:
Wat voor beelden??? 2008 belde net .... ( moet ik hem echt afmaken?)
ja dusquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
Beppie is genomineerd en is er echt niet blij mee
Er loopt een maten-naaier rond en ze wilt weten wie haar gebekstekt heeft want zoiets zou ze zelf fakking nooit doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
ze was ook zeer pissig, er is niet gezegd ze staat genomineerd maar 1 en 1 is 2 die kop van haar na de SLquote:
O ze hebben het zelf ook al gehoord..quote:
Waarschijnlijk omdat ze dan weet dat ze naar huis moet en de angst komt dan echt want ze is hier veilig voor haar (ex) vriendje en als ze thuis komt zal ze wel op haar lazer krijgen (denkt ze) omdat ze er zo lang in is geblevenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
wat een gillerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Er loopt een maten-naaier rond en ze wilt weten wie haar gebekstekt heeft want zoiets zou ze zelf fakking nooit doen.![]()
![]()
![]()
zijn ook mensen die alleen tv volgen hequote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Als het al bekend is, waarom moeten we dan kijken zometeen?
Psies! Wie de huur niet betaald moet eruit!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip: "Maik, je zit niet te poepen toch?"
JA WAT NOU?!?!?!??!
Als hij moet poepen dan gaat ie poepen of heb je daar toestemming voor nodig van Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn ook mensen die alleen tv volgen he
komt niet eens vanavond maar morgen in de uitzending!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef wieweetwatt het volgende:
elke keer als Jo kut roept of iets van die strekking kost het haar 100,00 uit de kluis!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
Leuke opdracht: Vertel Joanna dat haar vent nu een ander ligt te douwen en hou haar gemiep 2 uur vol! Indien je hersenen niet als pulp uit je oren komen lekken, dan ontvang je Joanna's hele kluisinhoud!
ze zei vanmorgen ook iets van Google maar nou dat werd dus door sommige gedaan allemaal bagger kwam er naar boven over oplichting mama en Beppie zelfquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dan weet dat ze naar huis moet en de angst komt dan echt want ze is hier veilig voor haar (ex) vriendje en als ze thuis komt zal ze wel op haar lazer krijgen (denkt ze) omdat ze er zo lang in is gebleven
geen kuisheidsgordel voor 5 jaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
Leuke opdracht: Vertel Joanna dat haar vent nu een ander ligt te douwen en hou haar gemiep 2 uur vol! Indien je hersenen niet als pulp uit je oren komen lekken, dan ontvang je Joanna's hele kluisinhoud!
Nou ik ben benieuwd....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef bollokus het volgende:
goeieavond mensen... ik zie dat ik vanavond weer spannende streams heb
[ link | afbeelding ]
dan ben ik fan van de SL!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
verslaafden... als fan heb je een poster op je slaapkamer hangen
Als er Gerard posters waren, hing m'n kamer vol!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
verslaafden... als fan heb je een poster op je slaapkamer hangen
nee, dit is eerst om de bewoners een goed gevoel te geven.. straks is het: vertel je buurman of buurvrouw wie je genomineerd hebt en waarom!quote:
Is de enige normale in dat huis!!quote:
ik dacht even dat alex ging dansen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Stability het volgende:
sharon lapdance voor alex..........omg
hahaa ik geloof ook niet dat ik in de goede doelgroep val hahahahaquote:
vreselijk...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa ik geloof ook niet dat ik in de goede doelgroep val hahahaha
dat lijkt mij ook ja, ik zit met verbazing te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Flashbox het volgende:
Als het programma nog niet om zeep geholpen was, is dat nu toch echt het geval hoor.
hoe gestoord is die Jo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De bewoners zullen trouwens vanavond wel in de gaten hebben dat over het algemeen de kijkers niet ouder zijn dan 12![]()
O, zegt Jo dan, nu snap ik het, die snappen mijn humor helemaal niet en snappen eigenlijk ook niet dat Geer mij met die handboeien geestelijk mishandeld heeft!
+1quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Flashbox het volgende:
Als het programma nog niet om zeep geholpen was, is dat nu toch echt het geval hoor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef wieweetwatt het volgende:
Heb ik net al mijn vrienden gebeld om vanavond echt te gaan kijken
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De bewoners zullen trouwens vanavond wel in de gaten hebben dat over het algemeen de kijkers niet ouder zijn dan 12![]()
O, zegt Jo dan, nu snap ik het, die snappen mijn humor helemaal niet en snappen eigenlijk ook niet dat Geer mij met die handboeien geestelijk mishandeld heeft!
o ja, dat was ik even vergeten...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijn
Ik zou het ook niet doen, zit echt dicht tegen geestelijke mishandeling aanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
Ik zou kunnen kijken, maar ik ga mezelf toch niet pesten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, zit echt dicht tegen geestelijke mishandeling aan
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef wieweetwatt het volgende:
Heb ik net al mijn vrienden gebeld om vanavond echt te gaan kijken
En Flip maar janken dat dat echt niet kon en hem dat stemmen zou kosten.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Capt1caveman het volgende:
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijn
Laat je bezoekers hier even kijken, lachen wij hun wel wegquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
ik vertelde dat ik het kijk.. kreeg ik direct een blik terug "zijn er mensen die dat kijken!?!"quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je ook geen vrienden meer nu?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook dat hebben ze zaterdag gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat je bezoekers hier even kijken, lachen wij hun wel weg
Het is nieuw. We mogen nu interactief meedoen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Stickertje het volgende:
zijn die kijkers 'missies' 1 keer in de week?
Gelukkig denken ze aan ons, en geven ze ons iets om ons aan te irrtiterenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Stickertje het volgende:
wat een irritante grote balk onder in beeld
zaklopen in een slaapzak?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
nee dat valt onder de hyvers , ik bedoel ECHTE missies, voor volwassenenquote:
heb ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
Ach ja ze kennen me wel, net als met de DGK en de Bunker was precies hetzelfde liedje.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zet
Je moet dan wel je leeftijd (12/14) vermelden anders kom je er zeker te weten 2000.000000% niet doorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
Ik wel, maar ik doe er niks mee. Zeker niet als het gaat over SST.quote:
Nou ze staan op hold, zodra het programma weer afgelopen is ben weer de hunnequote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heb je ook geen vrienden meer nu?
ok thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom komen jullie ook even niet naar het uitzending-topic tijdens deze SL?
De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten!
In BB5 ook, moesten ze volgens mij aardappelen schillen voor het ronald mc donald huis..quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Was er in BB1 niet een goede-doelen-opdracht?? zo eentje waarbij ze echt de hele nacht bezig waren?? zoiets zou wel weer eens gaaf zijn!
Misschien hebben ze dat wel geprobeerd maar willen de goede doelen niet meewerken met dit programmaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Was er in BB1 niet een goede-doelen-opdracht?? zo eentje waarbij ze echt de hele nacht bezig waren?? zoiets zou wel weer eens gaaf zijn!
LOL mijn moeder is nu in Curacao bij me zus op bezoek, donderdag is ze weer terug en ik heb al geprobeerd haar naar het programma te laten kijken zodat ik het daar ook bij haar kan volgen maar ze zegt keihard NEEN tegen me.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ik heb meelij met mn vader. door mij kijkt mijn moeder ook de hele dag
Dat doen we tijdens de SLquote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef MargrietV het volgende:
en alle kijkers zenden een brief aan de Inspecteur der Belastingen voor uitstel van het invullen van het Belastingformulier, want de verslaafden willen niks missen.
1=laura moet 50 rondjes door het huis rennen in een half uur anders kluis halverenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Roguee het volgende:
Ik zal er een paar uitpikken voor de twitterlozen onder ons:
1- Laura moet een rondje door het huis huppelen
2- Elke bewoner moet 30 seconden bokje springen bij elkaar
3- 2 minuten elkaar aankijken zonder te lachen
4 loop een polonaise
5- verwissel van kleding
6- spring in het zwembad
Wat een leuke ideeen allemaal, krijgen ze dat niet mee in de gewone uitzendingen ofzo dat dat bijna allemaal al een keer is gedaan.
kan die oetlul lezen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
wtf loopt die bart gewoon mn post op tv voor te lezen
Ha! Je bent harstikke trots!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
jij had een van die failopdrachten bedacht?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ha! Je bent harstikke trots!Wat was het? Ik kijk het altijd pas de volgende ochtend.
Nee maar ik zag de clue en postte ditquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
jij had een van die failopdrachten bedacht?
en 20 seconden daarna loop die Bart dat op TV te melden over het filmpje, had kennelijk nog geen tekst bedacht ... Dat dusquote:
Sorry voor de beledigingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik zag de clue en postte dit
[..]
en 20 seconden daarna loop die Bart dat op TV te melden over het filmpje, had kennelijk nog geen tekst bedacht ... Dat dus
Ja precies ik hoorde het ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef md89 het volgende:
Dit is echt wel ingefluisterd. Laura 'zong' al het 'huwelijksdeuntje' toen hij aan kwam lopen.
voor al uw botox en partijen neemt u toch verweijen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joanna wil natuurlijk weer vanalles bij het "huwelijk" regelen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Annelies-G het volgende:
Hahahahaha, mijn man kijkt af en toe met een scheel oog mee", zijn reactie "das niets zo dat secret story"
Nou ik wil ze wel eens goed de mist in zien gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog steeds geen opdracht voor Betty Breipen, ik zeg.... houden zo.
Krijgr ze toch een titel?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Laura zit onder de pannen denken ze bij haar thuis.......trouwt een *goede partij*
Jonkvrouw laura, als U met U vingers knipt, wappert ze met haar orenquote:
Hoop juist dat ze er een krijgt waar ze compleet van uit haar stekker gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog steeds geen opdracht voor Betty Breipen, ik zeg.... houden zo.
bekstekker???quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop juist dat ze er een krijgt waar ze compleet van uit haar stekker gaat.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mooie actie voor Joanna, acteer dat je bent gedumpt door je vriend terwijl je in het huis zit
Dat doet ze zelf al, tis meer bezigheids therapiequote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
Opdracht voor Joanna, trek alles weer af wat je gebreid hebt de afgelopen dagen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mooie actie voor Joanna, acteer dat je bent gedumpt door je vriend terwijl je in het huis zit
en dan hou maar op met acteren want het is echt zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Joanna mag een dag lang niet in enkelvoud praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ik wil eigenlijk ook een aantal missies insturen, ongelofelijk slechte om het programma nog verder naar de klote helpen want kwaliteit is het toch al niet meer
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Joanna mag een dag lang niet in enkelvoud praten.
Da's wel een leuke...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Annelies-G het volgende:
Opdracht voor Joanna, trek alles weer afMijn beeldscherm bleef ff hangen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ik wil eigenlijk ook een aantal missies insturen, ongelofelijk slechte om het programma nog verder naar de klote helpen want kwaliteit is het toch al niet meer
Sanctie voor de eerste persoon enkelvoudquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat is dan binnen 5 minuten bekeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sanctie is 3 dagen in de geheime kamer.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat is dan binnen 5 minuten bekeken.
Beter 'n directe exitquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sanctie is 3 dagen in de geheime kamer.
Breng jij eens ff kwaliteit dan...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Annelies-G het volgende:
Goed, het is hier net zo kinderachtig als de reguliere, dan maar FOK ook uit, kan geen 2 kinderfeesies aan
Ja... veel te erg... 2 min is nooit genoeg...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef willem67 het volgende:
Opdracht voor Laura: Hou Alex zijn kop 2 minuten onder water in het zwembad.
Of ben ik nou te erg
Ja haha is hard nodig ,want die er nu er zin,snapt het niet zoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef knagsje het volgende:
iedereen hier solliciteert naar de functie regisseur bij net5
nee hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef willem67 het volgende:
Opdracht voor Laura: Hou Alex zijn kop 2 minuten onder water in het zwembad.
Of ben ik nou te erg
Homo trutquote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fenneke heeft een opdracht doorgegeven: Knuffel voor geerebeer van Fenneke
Halfstok zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef MargrietV het volgende:
in Hilversum wordt er al druk gevlagd door de familieleden van Laura.
die is wel goedquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit opdracht voor Joanna, een zombie nadoen. hahahahahahaha
En ze krijgt er geen geld voor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef waxmask het volgende:
Hij noemt wel Eric en Syl...RLS Helden FTW!!!![]()
![]()
Wel een hint, maar wat sneuquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit opdracht voor Joanna, een zombie nadoen. hahahahahahaha
En ze krijgt er geen geld voor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel een duidelijke clue overigens.
Laura: Nu weet je ook hoe Nederland over je denkt.
Waarom? Voor die lullige 100 euro?quote:
Hij heeft nog veel meer 2000 euro nodigquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef evaxsis het volgende:
Fenneke is een schatje dat ze dat doet voor haar man.
Dat heeft tie gewoon ff nodig
Sorry, dan nog.quote:
Joanna gelijk vloeken omdat ze direct denkt dat het haar 1000 kost! Duidelijk zijn Gert!quote:
IId een handstand vind ik van een ander niveau dan je hoofd kaal te laten scheren !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef Flow3r het volgende:
en terecht dat ie zijn hoofd niet kaal scheert voor die luizige 500 euro
Hij had gezegd dat hij het zou doen he. Dan had hij toch beter nu die 500 kunnen pakkenquote:
Wacht dacht je van andersom??quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee hoor
of stop laura in de stofzuigerslang
Weet je wat we doen nog een paar van zulkse missie aan hem geven.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog veel meer 2000 euro nodig
Ja, ik wil dat hij eerder kan drukken op Sharon dan Philip.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je wat we doen nog een paar van zulkse missie aan hem geven.
Omaquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat hij eerder kan drukken op Sharon dan Philip.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef waxmask het volgende:
Laura Is een Tyfus Hoer!!!!!!!!!!!!!!! <------ Voor in het naslag werk Ome Jan....
Echt!? Bel de krant....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Tering! Er huilen mensen in dat huis!![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Tering! Er huilen mensen in dat huis!![]()
Ze zouden het moeten hernoemen naar GOSST - Gezeik op Secret Storyquote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Niki.P het volgende:
Toch gaat deze COS snel vol tijdens een SL...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
Het naslagwerk van ome Jan:
[ afbeelding ]
Klaar!!!
Ik had gewoon een live-stream op TVquote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Niki.P het volgende:
Toch gaat deze COS snel vol tijdens een SL...
Ik kijk nooit de reguliere. Ik gaf het vandaag een kans, kans verkeken.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
Zo.. ik schakel over naar VI op rtl7... Als ik alleen maar de uitzending en live kijk wor ik tenminste 85% minder opgelicht
[ afbeelding ]
Klaar!!!
[ afbeelding ]
Klaar!!!
[ afbeelding ]
Klaar!!!