huub en claire waren leuk (vond ik dan he ) laura en alex zijn een stel klefbekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortborduren is op het succesvolle droom huwelijk tussen Huub en Claire.
Waarschijnlijk ook een kijkcijferkanon
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortborduren is op het succesvolle droom huwelijk tussen Huub en Claire.
Waarschijnlijk ook een kijkcijferkanon
geleenstraat en ze kan ook nog in het telefoonpanel van Kim Hollander.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
[..]
En een paar kilometer verder in Den Haag noemen ze het een hoer. Laura vangt er alleen geen geld voor maar probeert zo niet genomineerd te worden.
En lafbekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
huub en claire waren leuk (vond ik dan he ) laura en alex zijn een stel klefbekken
ja, zal de tv ook eens even aanslingeren!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef pullup het volgende:
Even snel alles naar binnenproppen voor ze aan de grillen van de net5 kijkers worden overgeleverd.
dat is zelfs nog lager aan de grond dunkt me.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
[..]
En een paar kilometer verder in Den Haag noemen ze het een hoer. Laura vangt er alleen geen geld voor maar probeert zo niet genomineerd te worden.
Vertel?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
wil je weten hoe ze het in zoetermeer noemen?
Als ze LS carte blanche hadden gegeven om de opdrachten te verzinnen was het best spannend geweest.quote:
Ja dat laat ze zelf zien op de streams dat ze zo is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat is zelfs nog lager aan de grond dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |