quote:
Als ze er achter komen (And they will!) dan gaan ze gelijk weer chanteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Urb het volgende:
Mo en Flip puzzelen maar kunnen er niet uitkomen wie Joan ge-bek-stekt heeft .. Maik misschien?
Joan " Kohom, we gaan chocola bietsen dat heb IK nodig"
Tuurlijk irritant ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
Oh nu Jo wil mag het ineens wel van Flip.
ja nou ik zou gewoon tegen niemand iets zeggen, ik vind het nou niet iets om aan heel nederland te laten zien. kwestie van schaamte denk ik, ook al kan hij er niets aan doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een aandoening die hij heeft laten verhelpen..Waarom zou je je daarvoor moeten schamen
Als de missie slaagt verdien je er ¤ 2500,- meequote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef delfse het volgende:
Kan de stem Gerard een missie geven verstop de chocolade tot nader order.
Ik denk dat ik aan het hele programma één smsje ga wagen! Aan Aafke dit keer. Gewoon omdat ik haar een stoer wijf vind en dat zij dat dan een beetje weet als zij de cijfertjes van de notaris krijgtquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
Aafke of Sharon zal eruit gaan.
Als Jo tegenover Laura had gestaan dan was het erg lastig geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |