quote:Thanks! RT @sonja1271: @secretstorynl geef karim de opdracht om een schene uit zijn film na te spelen#sstnl
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
dat zijn iig betere opdrachten dan dat belachelijke huwelijksaanzoek wat de redactie verzonquote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha vooraankondiging dat ze onze opdrachten gaan uitvoeren.
Dit heb ik ingestuurd (is het niet voor vanavond dan gewoon ideeen voor de komende week)
NIEUWS-QUIZ - De bewoners krijgen een of meerdere vragen met multiple choice over het nieuws dat zij niet kunnen weten. Voorbeeld: Wat is er gebeurd? a) Andre van Duin overleden b) Tsunami in Japan c) Feyenoord failliet. Hiermee is geld te ...verdienen voor wie het goed heeft. Voor antwoord A zit op de linker rode bank, B rechter rode bank, antwoord C ga staan (zo gaat het lekker snel. Een paar vragen stellen over dingen die gebeurd zijn is leuk omdat ze van niks weten en het grappig is dat zij niet weten wat er gebeurd is en dit moeten raden!
MONOPOLY - De bewoners gaan een avondje ouderwets oergezellig monopoly spelen aan de grote tafel. De winnaar mag een gratis poging doen een geheim te raden.
JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT- Joanna moet geblindoekt binnen 2minuten een toiletrol (wc) appel (fruitmand) en een damsteen pakken. (Geblindoekt is meteen een knippoog naar haar geheim!)
ORANJE-FEEST-korte opdracht... bewoners moeten omstebeurt een voetballer van Oranje opnoemen die mee was op het afgelopen WK. Noemen ze er 12 of meer dan volgt een beloning: Ze mogen woensdag LIVE naar Nederland-Hongarije kijken op de plasma tv met chips en lekkernijen uitgedost in Oranje kleding.
SCHILDER-VOOR-WARCHILD - Ook de bewoners van Secret Story dragen hun steentje bij aan de grote War Child actie op dit moment. Elke bewoner krijgt een groot schildersdoek en verf. Elke bewoner maakt een mooi schilderij. Deze wordt geveild op de Secret Story website (via Ebay). De hoogste bieder krijgt het schilderij en wint een meet & greet met de bewoner.
RAAK-ME-NIET-AAN - De bewoners mogen elkaar (bijvoorbeeld een dag lang) niet aanraken. Wie elkaar aanraakt krijgt een boete: 500 euro uit je kluis. Voor elk uur dat je iemand niet aanraakt krijg je er 100 euro bij.
BEWONERS OPDRACHTEN - Laat elke bewoner een leuke opdracht verzinnen voor een andere bewoner en dit opschrijven op een papiertje (men mag er niet over praten / overleggen). Al gniffelend zie je de bewoners hun idee opschrijven. Wat de bewoners niet weten....de papiertjes gaan in een hoge hoed. Iedereen moet een opdracht trekken (misschien wel je eigen verzonnen opdracht).
12 jarigen op hyves !quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
stomme domme opdracht weer, laura ten huwelijk vragen,....hoe komen ze er op????
ik denk een domme stagaire bij het programmaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
stomme domme opdracht weer, laura ten huwelijk vragen,....hoe komen ze er op????
Doe mij maar een teiltje als het kan.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch SL nu, gooi ik het bed er nog een keer in, o.a. geschikt voor Laura en Alex.
RLS-bed
meisjes van dertien vinden dat superromantisch.. dat zag je aan de reacties op hyves!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
en laura zegt dan gewoon ne, klaar missie...zo....... op naar de volgende zware taak.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
En een paar kilometer verder in Den Haag noemen ze het een hoer. Laura vangt er alleen geen geld voor maar probeert zo niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
In Rijswijk bij je om de hoek noemen we dat gewoon hopeloos
ja indd...niet te geloven dit...misschien hebben al die kleutertjes van laura ook wel inbreng gehad. of het bejaardenhuis van oma..quote:
Eng!quote:
Slettebak kan ook in Delft waar ik meer 35 jaar heb gewoondquote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
In Rijswijk bij je om de hoek noemen we dat gewoon hopeloos
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...niet te geloven dit...misschien hebben al die kleutertjes van laura ook wel inbreng gehad. of het bejaardenhuis van oma..
oh de doelgroep van het programma.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
meisjes van dertien vinden dat superromantisch.. dat zag je aan de reacties op hyves!
wil je weten hoe ze het in zoetermeer noemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
[..]
En een paar kilometer verder in Den Haag noemen ze het een hoer. Laura vangt er alleen geen geld voor maar probeert zo niet genomineerd te worden.
Ik denk dat het voortborduren is op het succesvolle droom huwelijk tussen Huub en Claire.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoop dat hij gewoon weigert, daarna sanctie vd stem
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
wil je weten hoe ze het in zoetermeer noemen?
huub en claire waren leuk (vond ik dan he ) laura en alex zijn een stel klefbekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortborduren is op het succesvolle droom huwelijk tussen Huub en Claire.
Waarschijnlijk ook een kijkcijferkanon
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortborduren is op het succesvolle droom huwelijk tussen Huub en Claire.
Waarschijnlijk ook een kijkcijferkanon
geleenstraat en ze kan ook nog in het telefoonpanel van Kim Hollander.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
[..]
En een paar kilometer verder in Den Haag noemen ze het een hoer. Laura vangt er alleen geen geld voor maar probeert zo niet genomineerd te worden.
En lafbekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
[..]
huub en claire waren leuk (vond ik dan he ) laura en alex zijn een stel klefbekken
ja, zal de tv ook eens even aanslingeren!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef pullup het volgende:
Even snel alles naar binnenproppen voor ze aan de grillen van de net5 kijkers worden overgeleverd.
dat is zelfs nog lager aan de grond dunkt me.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
wil je weten hoe ze het in zoetermeer noemen?
Als ze LS carte blanche hadden gegeven om de opdrachten te verzinnen was het best spannend geweest.quote:
Ja dat laat ze zelf zien op de streams dat ze zo is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat is zelfs nog lager aan de grond dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |