quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er eindelijk achter.....dat geslaap en bed gehang...is gewoon een clue voor joanna....

quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er eindelijk achter.....dat geslaap en bed gehang...is gewoon een clue voor joanna....

quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Die tieten zijn ook nog niet weggehaald..."
VAlt me mee dat Maik niet zegt: "Jawel hoor" of dat ie gelijk naar de spiegel rent.

quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Die tieten zijn ook nog niet weggehaald..."
VAlt me mee dat Maik niet zegt: "Jawel hoor" of dat ie gelijk naar de spiegel rent.

Neeheee, dat moet van IKEA. Anders trekt die de sponsoring inquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
[..]

ik vind het sowieso al een enge gedachte dat maik er zo normaal over praatte toen hij eruitlag. alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ik zou mooi mn mond dichthouden als man zijnde, maar ja, ik ben geen manquote:

eens en dat maakt het dus walgelijk in mijn ogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie in die ogen geen sprankje genot.
Eerder iets van ik doe dit maar eigenlijk wil ik dit niet.

Hoezo? Het is een aandoening die hij heeft laten verhelpen..Waarom zou je je daarvoor moeten schamenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al een enge gedachte dat maik er zo normaal over praatte toen hij eruitlag. alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ik zou mooi mn mond dichthouden als man zijnde, maar ja, ik ben geen man

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |