Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
ik vertelde dat ik het kijk.. kreeg ik direct een blik terug "zijn er mensen die dat kijken!?!"quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
Heb je ook geen vrienden meer nu?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook dat hebben ze zaterdag gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat je bezoekers hier even kijken, lachen wij hun wel weg
Het is nieuw. We mogen nu interactief meedoen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Stickertje het volgende:
zijn die kijkers 'missies' 1 keer in de week?
Gelukkig denken ze aan ons, en geven ze ons iets om ons aan te irrtiterenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Stickertje het volgende:
wat een irritante grote balk onder in beeld
zaklopen in een slaapzak?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
nee dat valt onder de hyvers , ik bedoel ECHTE missies, voor volwassenenquote:
heb ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
Ach ja ze kennen me wel, net als met de DGK en de Bunker was precies hetzelfde liedje.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zet
Je moet dan wel je leeftijd (12/14) vermelden anders kom je er zeker te weten 2000.000000% niet doorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |