vreselijk...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa ik geloof ook niet dat ik in de goede doelgroep val hahahaha
dat lijkt mij ook ja, ik zit met verbazing te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Flashbox het volgende:
Als het programma nog niet om zeep geholpen was, is dat nu toch echt het geval hoor.
hoe gestoord is die Jo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De bewoners zullen trouwens vanavond wel in de gaten hebben dat over het algemeen de kijkers niet ouder zijn dan 12![]()
O, zegt Jo dan, nu snap ik het, die snappen mijn humor helemaal niet en snappen eigenlijk ook niet dat Geer mij met die handboeien geestelijk mishandeld heeft!
+1quote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Flashbox het volgende:
Als het programma nog niet om zeep geholpen was, is dat nu toch echt het geval hoor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef wieweetwatt het volgende:
Heb ik net al mijn vrienden gebeld om vanavond echt te gaan kijken
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De bewoners zullen trouwens vanavond wel in de gaten hebben dat over het algemeen de kijkers niet ouder zijn dan 12![]()
O, zegt Jo dan, nu snap ik het, die snappen mijn humor helemaal niet en snappen eigenlijk ook niet dat Geer mij met die handboeien geestelijk mishandeld heeft!
o ja, dat was ik even vergeten...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijn
Ik zou het ook niet doen, zit echt dicht tegen geestelijke mishandeling aanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
Ik zou kunnen kijken, maar ik ga mezelf toch niet pesten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, zit echt dicht tegen geestelijke mishandeling aan
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef wieweetwatt het volgende:
Heb ik net al mijn vrienden gebeld om vanavond echt te gaan kijken
En Flip maar janken dat dat echt niet kon en hem dat stemmen zou kosten.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Capt1caveman het volgende:
Uiteraard nadat ze volmondig heeft toegegeven dat Gerard een bijzondere man is, en ze dankbaar was aan hem geketend te zijn
Laat je bezoekers hier even kijken, lachen wij hun wel wegquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |