Ha! Je bent harstikke trots!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
wtf loopt die bart gewoon mn post op tv voor te lezen
jij had een van die failopdrachten bedacht?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
wtf loopt die bart gewoon mn post op tv voor te lezen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ha! Je bent harstikke trots!Wat was het? Ik kijk het altijd pas de volgende ochtend.
Nee maar ik zag de clue en postte ditquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
jij had een van die failopdrachten bedacht?
en 20 seconden daarna loop die Bart dat op TV te melden over het filmpje, had kennelijk nog geen tekst bedacht ... Dat dusquote:
Sorry voor de beledigingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik zag de clue en postte dit
[..]
en 20 seconden daarna loop die Bart dat op TV te melden over het filmpje, had kennelijk nog geen tekst bedacht ... Dat dus
Ja precies ik hoorde het ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef md89 het volgende:
Dit is echt wel ingefluisterd. Laura 'zong' al het 'huwelijksdeuntje' toen hij aan kwam lopen.
voor al uw botox en partijen neemt u toch verweijen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joanna wil natuurlijk weer vanalles bij het "huwelijk" regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |