Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
ik vertelde dat ik het kijk.. kreeg ik direct een blik terug "zijn er mensen die dat kijken!?!"quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik had zaterdag visite en heb even de streams laten zien, werd ik toch uitgelachen
Heb je ook geen vrienden meer nu?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook dat hebben ze zaterdag gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat je bezoekers hier even kijken, lachen wij hun wel weg
Het is nieuw. We mogen nu interactief meedoen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Stickertje het volgende:
zijn die kijkers 'missies' 1 keer in de week?
Gelukkig denken ze aan ons, en geven ze ons iets om ons aan te irrtiterenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Stickertje het volgende:
wat een irritante grote balk onder in beeld
zaklopen in een slaapzak?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
waarom hebben ze ons geen missies gevraagd??? wij weten wel hoe we dat slaaptuig aan moeten pakken toch?
nee dat valt onder de hyvers , ik bedoel ECHTE missies, voor volwassenenquote:
heb ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
Ach ja ze kennen me wel, net als met de DGK en de Bunker was precies hetzelfde liedje.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kun je verwachten ... Niet zo'n slimme zet
Je moet dan wel je leeftijd (12/14) vermelden anders kom je er zeker te weten 2000.000000% niet doorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon meedoen op Hyves en Facebook. Wist je dat niet?
Ik wel, maar ik doe er niks mee. Zeker niet als het gaat over SST.quote:
Nou ze staan op hold, zodra het programma weer afgelopen is ben weer de hunnequote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heb je ook geen vrienden meer nu?
ok thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom komen jullie ook even niet naar het uitzending-topic tijdens deze SL?
De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten!
In BB5 ook, moesten ze volgens mij aardappelen schillen voor het ronald mc donald huis..quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Was er in BB1 niet een goede-doelen-opdracht?? zo eentje waarbij ze echt de hele nacht bezig waren?? zoiets zou wel weer eens gaaf zijn!
Misschien hebben ze dat wel geprobeerd maar willen de goede doelen niet meewerken met dit programmaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Was er in BB1 niet een goede-doelen-opdracht?? zo eentje waarbij ze echt de hele nacht bezig waren?? zoiets zou wel weer eens gaaf zijn!
LOL mijn moeder is nu in Curacao bij me zus op bezoek, donderdag is ze weer terug en ik heb al geprobeerd haar naar het programma te laten kijken zodat ik het daar ook bij haar kan volgen maar ze zegt keihard NEEN tegen me.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ik heb meelij met mn vader. door mij kijkt mijn moeder ook de hele dag
Dat doen we tijdens de SLquote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef MargrietV het volgende:
en alle kijkers zenden een brief aan de Inspecteur der Belastingen voor uitstel van het invullen van het Belastingformulier, want de verslaafden willen niks missen.
1=laura moet 50 rondjes door het huis rennen in een half uur anders kluis halverenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Roguee het volgende:
Ik zal er een paar uitpikken voor de twitterlozen onder ons:
1- Laura moet een rondje door het huis huppelen
2- Elke bewoner moet 30 seconden bokje springen bij elkaar
3- 2 minuten elkaar aankijken zonder te lachen
4 loop een polonaise
5- verwissel van kleding
6- spring in het zwembad
Wat een leuke ideeen allemaal, krijgen ze dat niet mee in de gewone uitzendingen ofzo dat dat bijna allemaal al een keer is gedaan.
kan die oetlul lezen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef chufi het volgende:
wtf loopt die bart gewoon mn post op tv voor te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |