quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze LS carte blanche hadden gegeven om de opdrachten te verzinnen was het best spannend geweest.
Nou, wat we allemaal voor spannende opdrachten gaan krijgen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, wat we allemaal voor spannende opdrachten gaan krijgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
Er is maar één echt juiste opdracht.. laat ze naar beelden van hun geroddel en aso gedrag ( Philip en Jo vs Monique bijvoorbeeld) kijken en zichzelf daarna verantwoorden!
Waarschijnlijk was die streamlock er net omdat de stem wilde vertellen dat de nare opdrachten eruit zijn gehaald en ze niets hoeven te vrezen..quote:
Ik weet het, vind het dan ook jammer dat zij niet staat genomineerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja dat laat ze zelf zien op de streams dat ze zo is.
Lijkt me geweldig om daar de reacties op te zienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
Er is maar één echt juiste opdracht.. laat ze naar beelden van hun geroddel en aso gedrag ( Philip en Jo vs Monique bijvoorbeeld) kijken en zichzelf daarna verantwoorden!
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
joanna denkt dat ze haar pannekoeken laten eten, hahahahahah oh make it true !!
hquote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
een vuile vieze venerische drolleslet
Zou leuk zijn als ze die echt doen, alleen al die troep...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jo: Goede actie, ik denk dat ze me pannenkoeken laten eten hahaha!
Dat Jo bijvoorbeeld niets kan ontkennen omdat de beelden voor zich sprekenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om daar de reacties op te zien
Mag jij alsjeblieft de stem vervangenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
jo, sharon en aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik ben benieuwd wie er genomineerd zijn
dries roelvinkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Lol @ konijnendienstquote:Op maandag 28 maart 2011 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat Jo bijvoorbeeld niets kan ontkennen omdat de beelden voor zich sprekenIk denk dat Maik dan toch wel Philip op zijn muil rost.. die was toen oook al vrij ernstig pissed maar werd snel gekalmeerd. enige keer dat Maik echt actief was buiten zijn konijnendienst
jo aaf en sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef wieweetwatt het volgende:
ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Je draaft door skattie. Ze willen geen DGK beelden, alleen maar Kumbaya.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:23 schreef versabommie het volgende:
Dat Jo bijvoorbeeld niets kan ontkennen omdat de beelden voor zich sprekenIk denk dat Maik dan toch wel Philip op zijn muil rost.. die was toen oook al vrij ernstig pissed maar werd snel gekalmeerd. enige keer dat Maik echt actief was buiten zijn konijnendienst
Wat voor beelden??? 2008 belde net .... ( moet ik hem echt afmaken?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je draaft door skattie. Ze willen geen DGK beelden, alleen maar Kumbaya.
dan doe ik ff me ogen dicht hoor als hij op beeld verschijntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |