Ja, dat heeft hij vanmiddag al toegegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al aan Gerard toegegeven dat hij Sharon genomineerd heeft of nie? Zoniet bevind hij zich echt wel op glad ijs nu.

quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook tegen gerard gezegd. Met een heel lul verhaal ter verdediging. Denk dat gerard hem niet meer voor 100% vertrouwd.

Gerard is veel te goed van vertrouwen naar die eikel toe geweest ik hoop echt dat hij hem doorheeft .quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook tegen gerard gezegd. Met een heel lul verhaal ter verdediging. Denk dat gerard hem niet meer voor 100% vertrouwd.

als FOK stemt ligt drolleJO eruit hoor.....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
Aafke of Sharon zal eruit gaan.
Als Jo tegenover Laura had gestaan dan was het erg lastig geworden.

Kan niet echt zeggen dat ik nog schrik van haar woordverspelingen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke heeft op haar 16e haar eerste pizza gebakt.

en heel opvallend dat je nu niet kan reageren bij de televaag op het artikelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je de tokkies nu de verweijtjes

Waarom zijn er nu weer 3 genomineerden? toevallig zeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie denk jij is het minst populair Aafke of Sharon?
Voor die gene ga ik donderdag stemmen, in de hoop dat Jo dan onderaan komt te staan.

Ze zei zelf dat het om het gunnen gaat, ik gun het haar wel om naar huis te gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
als FOK stemt ligt drolleJO eruit hoor.....

Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
 Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende: 

Mo doet alles om niet genomineerd te worden iedere avond met Maik sexs hebben terwijl ze als hij maar haar tegen spreekt dan wordt hij genomineerd. Er is totaal geen liefde bij die twee. En ook niet bij Laura die gaat ook heel ver om niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
Monique heeft echt 2 gezichten. Naar wijf.

Zodat Jojanka vrijgesteld kan worden van eliminatie....quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer 3 genomineerden? toevallig zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |