ik ik ik ik, mijn kookpunt heb is alweer bijna bereiktquote:
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
en als dat niet lukt, weten WIJ gelijk dat God toch niet bestaatquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
ik dans wel 1 keer 's nachts in mijn nakie in de tuin, jaagt de boze geesten wel weg .....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
Pb neem je pilletjes 2e keerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-oquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
Alleen daarom al moet ze blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef ikke79 het volgende:
het wordt toch echt tijd dat joanne naar huis gaat.wat is dat wijf een eigenheimer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PB staat voor psychisch probleem he????quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Sharon is van goudquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft een goed doel voor haar geheim, welke ze nog niet kan vernoemen totdat het geheim bekend is........
RESPECT!
Lol, dit is niet zielig, dit is tenenkrommend, plaatsvervangend schaamte-gevoel gevend geneuzel.quote:
Ik zou het wel willen zijn, maar ik kan het niet. Sorry. Ik studeer iets te lang religiestudies om het niet meer te kunnen zijn/wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef bazb het volgende:
[..]
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-o
ik zal haar er niet uit stemmen, ik stem Aafke er in!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Willen jullie allemaal wel even aan de wens van Jo voldoen door haar niet eruit te stemmen.
Die medebewoners zijn al van die etterige bekstekkers die haar genomineerd hebben en nu is haar laatste hoop op jullie gevestigd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Laten we een actie beginnen
neem jij ook ff je pilletjes in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flippquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Flip: " Gerard hoeft dit helemaal net te winnen"![]()
ze waren al naar je op zoekquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ...? Ik...? *Nerveus om zich heen kijkt.*
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flipp
Ja doennnnnnnnnnn, om haar een schop onder haar hol te geven en eruit te bonjouren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Strak plan!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Herr Flippquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft Fenneke....... Nu jij, Herr Flipp
geen haar op mijn hoofd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
Wat is dat mens dom.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Day het volgende:
Jo heeft geen zin om beoordeeld te worden.
Ja, dat moet je vooral aan een RLS meedoen.![]()
Hoooooooooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ...? Ik...? *Nerveus om zich heen kijkt.*
errug hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
het wordt haar nooit gegund......gek he
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Even schijt aan de niet zwaaienregel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Willen jullie allemaal wel even aan de wens van Jo voldoen door haar niet eruit te stemmen.
Die medebewoners zijn al van die etterige bekstekkers die haar genomineerd hebben en nu is haar laatste hoop op jullie gevestigd.
Oeh! geheime missie?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef suzi1 het volgende:
okay sharon, nu is het jouw beurt
pers die tranen eruit!!!
Het is zwaar als je moeder Theresa in het lijf van Doutzen Kroes bent denkt ze nu werkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Ireth het volgende:
Jo genomineerd??? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef rita1959 het volgende:
Goede avond allemaal, zo te horen heeft jo goede zelf kennis, wat een zeik wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef Darklight het volgende:
Joanna moet blijven
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....* danilelrent effe met een chemisch toilet naar knagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Jo is genomineerd wat zielig,,,,!!!!Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waar is het voor ons verbazende feit?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Jij durft!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoooooooooi!![]()
![]()
![]()
Raarrrr idd... Zou ze haar zen-tuintje ook missen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
haha nee Jo weet fakking zeker dat alle die jonge meisjes op Flip hebben gestemd en dat die niet op haar stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.
Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Kvind het echt heel heel heel heel erg sneu... echt waar... fakking 1000% echt eerlijk waar....quote:
zou ze een echte zombie zijn dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef itsme het volgende:
Nee alleen Jo kan er niet tegen dat ze genomineerd is. Alleen Jo is zielig. Alleen Jo wordt het niet gegund. Alleen Jo heeft een heel speciaal geheim.
Ik hou met iedereen rekening...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig zet je het erbij (onder een spoiler), want dat is niet mijn sterkste punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |