Daar heeft Flashbox vast nog wel een opname van.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Samboraa het volgende:
Ik wil de rap van Geer nog een keer zien.. door onverwacht bezoek niets van kunnen verstaan
Ja had haar moeder ook vertelt in de live uitzendingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft een goed doel voor haar geheim, welke ze nog niet kan vernoemen totdat het geheim bekend is........
RESPECT!
Maar toen moest ik hard werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat we vanmiddag gestreamd hebben...dan kom je nog wel eens wat aan de weet
Juist dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
we gunnen het haar niet omdat ze een boom in de tuin heeft.......nou al had ze 10 bomen het karakter he dat doet het hem
ja alles wees er op...en kijk maar naar jo nu...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar toen moest ik hard werken
Ze hebben het de bewoners al gezegd dan ofzo?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heeft Flashbox vast nog wel een opname van.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef danilel het volgende:
Jo tegen Sharon;
Ja jouw ouders zitten in de slappe was ............
Sharon; "ja maar ik moet er ook voor werken".
Jo STOP, houd je snetter......
Thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
Ben er mee bezig, dus nog even geduld, hij komt vanzelf.
Jij snapt um heksjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
we gunnen het haar niet omdat ze een boom in de tuin heeft.......nou al had ze 10 bomen het karakter he dat doet het hem
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Jo= Helga?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
jo is gewoon bang voor thuis...omdat ze met herr flick loopt te rommelen
PB neem eens je pilletjes op tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!![]()
![]()
eindzege.... en dat is de guillotinequote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! En mede door haar lieve karakter gunnen we haar allemaal de eindzege!!!![]()
![]()
Ik ookquote:
ja jezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
+1quote:
hier ook soms, stelletje prutsersquote:
graag blijven janken tot ik zeg dat ut genoeg is dan he....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
Tja, het is idd een beetje jammer.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Day het volgende:
Jo is gewoon zichzelf in dat huis.
Nou, wees er maar trots op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |