die sjaal voor de stem mag ze thuis ook doen van mij!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
ik ik ik ik, mijn kookpunt heb is alweer bijna bereiktquote:
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
kom op Beppie, janken je mag best wat afmaken voor de 1e keer, maar graag buiten weer in je stad Rotterdam
en als dat niet lukt, weten WIJ gelijk dat God toch niet bestaatquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
ik dans wel 1 keer 's nachts in mijn nakie in de tuin, jaagt de boze geesten wel weg .....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is er hier een gelovige die flink wil gaan bidden richting een god dat jo er donderdag uitgaat!
Pb neem je pilletjes 2e keerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-oquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
Alleen daarom al moet ze blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef ikke79 het volgende:
het wordt toch echt tijd dat joanne naar huis gaat.wat is dat wijf een eigenheimer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PB staat voor psychisch probleem he????quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Jo in Rotterdam wilt zien moet je wachten tot half mei, na de finale!!
Sharon is van goudquote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft een goed doel voor haar geheim, welke ze nog niet kan vernoemen totdat het geheim bekend is........
RESPECT!
Lol, dit is niet zielig, dit is tenenkrommend, plaatsvervangend schaamte-gevoel gevend geneuzel.quote:
Ik zou het wel willen zijn, maar ik kan het niet. Sorry. Ik studeer iets te lang religiestudies om het niet meer te kunnen zijn/wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef bazb het volgende:
[..]
Hallo? Iemand gelovig hier? Hallo-o-o-o-o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |