Ik kan maar een hersenhelft tegelijk gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik wil allebei de gesprekken volgen. Dat gaat niet. Transcriberen mensen
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Ik heb het natuurlijk ook net gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Heeft dat kutwijf Sharon nou aan het huilen gemaakt?(ik had even dat gejank gemute)
Is voor beide de tweede keer zal ook wel wat verschil maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Copycat het volgende:
Die twee gaan zo te zien een stuk volwassener en relaxter om met hun nominatie.
Hoi daar ben je weer, wat een top actie van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Fen je hebt een toffe ventquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet doodquote:
Tsja team baas is groter eh.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is Mo weer naar het andere kamp gefladderd?
"gebeksteK"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, die kan helemaal niet tegen dat gebeksteb van Jo.
Die is zo mogelijk nog erger dan Jo, Laura is stiekum en een meeloperquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu ku![]()
nnen we ook mooi ff zien waar laura staat
Die heeft meer stijfmakers in haar lijf dan Maik in zijn badjas....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
hihihiquote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
Hoop t ook!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelen
Op twitter zijn er ook twee meisjes/vrouwtjes die het steeds voor Jo opnemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Haha die comments op die site zijn echt zo biased, die mensen kijken duidelijk alleen de uitzendingen op Nep5.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Van mij nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe dan ook Joanna is wel een lekker mens met 'r lekkere ordinaire accentje. Van mij mag ze blijven.
Gerard is oke, ole ole !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gerard is oke, ole ole!!! [ afbeelding ]
is niet fonetisch, is Joanna-language, die zegt bekstekken ipv backstabbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weiger! Fonetisch iets neerzetten okay, maar foutief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |